دبیر اجرایی خانه کارگر گلستان:

دبیر اجرایی خانه کارگر استان گلستان با تاکید بر اینکه مردم عادی مشکلات خود را با اغتشاش و فتنه‎گری دنبال نمی‎کنند از مسوولان خواست باجدیت بیشتری پاسخگوی مطالبات به حق و قانونی مردم باشند.

مسئولان باید پاسخگوی مطالبات به حق و قانونی مردم باشند

به گزارش گلستان24؛غلامرضا طالبا امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان پیرامون تجمع و اعتراضات مردم نسبت به گرانی و اقدامات خرابکارانه اغتشاشگران اظهار کرد: مردم مطالباتی دارند که به حق است، ما انقلاب کردیم، به پای این انقلاب خون دادیم و تا پای جان از آن دفاع خواهیم کرد، جوانان زیادی در مرزهای داخلی و خارج از مرزها با گروه‎های تروریستی جنگیدند، عده‎ای مدافع حرم شدند تا از انقلاب اسلامی صیانت شود.

وی با بیان اینکه مردم باید مطالبات خود را از مجاری قانون پیگیری کنند، تصریح کرد: برای اینکه مردم مطالبات قانونی خود را به گوش مسوولان برسانند باید مجوز قانونی برای هرگونه تجمع را داشته باشند، اغتشاش، درگیری و تخریب اموال عمومی کار مردم عادی نیست.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان گلستان با تاکید بر اینکه اغتشاشگران از خارج مرزهای کشور خط می‎گیرند، افزود: نظام باید با بر هم زنندگان امنیت و آرامش عمومی به شدت و قاطعانه برخورد کنند.

طالبا گفت: مردم، کارگران و بازاریان یک‎سری مطالبات اقتصادی دارند، از فقر و نداری در رنج هستند، این مطالبات نباید با اغتشاش و ایجاد فتنه همراه باشد و امینت مردم را به خطر بیندازد.

وی بیان کرد: برهم زنندگان نظم عمومی و اغتشاش‎گران نه تنها از نظام نیستند بلکه برای تحریک مردم از آن سوی مرزها برای ایجاد اغتشاش دستور می‎گیرند.

‎دبیر اجرایی خانه کارگر استان گلستان با اشاره به اینکه باید فکری برای بیکاری جوانان شود، افزود: ما قبول داریم که دولت با مشکلاتی مواجه است اما می‎توانست بهتر از این عمل کند، در جامعه یک عده واقعا در فقر زندگی می‎کنند، بیکاری در هر خانه‎ای وجود دارد دو یا سه فرد تحصیلکرده از بیکاری رنج می‎برند اینها درد بزرگی است و کسانی می‎توانند این مسائل را فهم کنند که به آن مبتلا باشند.

طالبا ادامه داد: مسوولان و دولتمردان می‎توانستند بهتر از اینها عمل کنند ما کارگرانی را داریم که حداقل حقوق را می‎گیرند و مدیرانی داریم که به طور قانونی ماهانه 20 میلیون تومان حقوق دارند متاسفانه این موارد مردم را ناامید کرده است.

وی با تاکید بر اینکه شکاف طبقاتی در جامعه اسلامی به وضوح دیده می‎شود، گفت: مردم تحت هیچ شرایطی اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را رها نمی‎کنند و همیشه از آرمان‎های انقلاب اسلامی دفاع می‎کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار