همه می‌آییم

مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان گرگان یکبار دیگر با تظاهرات خودجوش خود فردا به میدان می‌آیند تا با محکوم کردن اقدامات خرابکارانه اغتشاشگران علیه ملت و دولت نیرنگ و حیله دشمنان اسلام را در نطفه خفه کنند.

نمی‌گذاریم عده‌ای بیگانه برای کشور ما تصمیم بگیرند/ پشت رهبرمان را خالی نمی‌کنیم

به گزارش گلستان24؛اقدامات خرابکارانه که توسط اغتشاشگران در جای جای کشور ایران صورت گرفت مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان گرگان با اقدامی خودجوش فردا به صحنه خواهند رفت تا ریشه فتنه‌گران و دشمنان اسلام و قرآن را از بیخ و بن برکنند.

دشمنان با خیال واهی می‌پندارند که می‌توانند دست ملت عزیز ایران اسلامی را از دست رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای جدا کنند و نقشه شوم خود یعنی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که چندین سال در ذهن خود می‌پرورانند را عملی سازند.

فتنه‌گران نمی‌دانند که مردم ما پای این انقلاب جان خود و جان بهترین عزیزان خودشان را فدا کردند تا درخت اسلام آبیاری شود در این مسیر خون‌های بسیاری ریخته شده است تا نهال انقلاب امروزه به درختی تنومند تبدیل شود.

* در راهپیمایی علیه فتنه‌گران و دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی شرکت خواهیم کرد/ به یاوه‌گویی‌های ترامپ (رئیس‌جمهور آمریکا) مهر سکوت خواهیم زد

یکی از شهروندان شهرستان گرگان در خصوص وجود فتنه‌گران در خیابان‌ها و خرابکاری آنان گفت: ملت ایران اقدامات خرابکارانه اغتشاشگران را محکوم می‌کنیم و نمی‌گذاریم که آنها نقشه خود را برای سرنگون کردن انقلاب اسلامی عملی کنند.

فردا در راهپیمایی علیه فتنه‌گران و دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی شرکت خواهیم کرد و به یاوه‌گویی‌های ترامپ(رئیس‌جمهور آمریکا) مهر سکوت خواهیم زد مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان گرگان یکبار دیگر  به میدان می‌آیند تا اقدامات فتنه‌گران و اغتشاشگران را محکوم کنند به صحنه می‌آییم تا بگوییم تا زنده هستیم پشت ولی‌فقیه‌مان می‌ایستیم و دشمنان لحظه‌ای خیال نکنند که ما رهبرمان را تنها خواهیم گذاشت و این آرزو را باید به گور ببرند که دست ملت از دستان پرمهر رهبری جدا شود.

* ترامپ خیلی عرضه دارد کشور خودش را سامان ببخشد ملت ما نیاز به دلسوزی آنها ندارد

پیرمردی تقریبا مسن که گوشه‌ای از خیابان ایستاده است و به اطراف می‌نگرد و زیر لب مشغول فرستادن صلوات است ذهنم را به خود جلب می‌کند او می‌گوید فردا در راهپیمایی علیه فتنه‌گران و دشمنان اسلام خواهم آمد مردم ما برای تشکیل این انقلاب خون دادند تا انقلاب مقدس اسلامی شکل بگیرد.

درست است که در جامعه فقر، گرانی و بیکاری فریاد می‌زند جوانان من در خانه بیکار هستند ولی غیرت من اجازه نمی‌دهد که برخی از تازه به دوران رسیده‌های غربی برای کشورم تصمیم بگیرند ترامپ خیلی عرضه دارد کشور خودش را سامان ببخشد ملت ما نیاز به دلسوزی آنها ندارد.

مسوولان به درد دل مردم گوش بدهند به فکر اشتغال جوانان باشند بیکاری در جامعه داد می‌زند درست است که هیچ کدام از این مشکلات دلیل نمی‌شود که پشت انقلاب مان را خالی کنیم اما مسوولان به مشکلات به حق مردم گوش کنند.

* نمی‌گذاریم عده‌ای بیگانه برای کشور ما تصمیم بگیرند/ پشت رهبرمان را خالی نمی‌کنیم

مادری که نوزادش را در آغوش گرفته است با لبخند می‌گوید فردا به تظاهرات می‌آیم و فریاد می‌زنم مرگ بر آمریکا مرگ بر ... تا جهان بداند ما انقلاب‌مان را دوست داریم و نمی‌گذاریم عده‌ای بیگانه برای کشور ما تصمیم بگیرند.

گرانی هست، بیکاری هست، جوانان ما بیکار هستند برادر خودم در خانه بیکار است تحصیلات عالیه دارد ولی دنبال شغل مناسب می‌گردد و هنوز موفق به داشتن یک شغل خوب نشده ولی هیچ کدام از اینهایی که گفتم دلیل نمیشه که پشت رهبرمان را خالی کنیم پشت انقلابمان را خالی کنیم ما تو دهان ترامپ و امثالترامپ خواهیم زد که دیگه فکر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حتی لحظه‌ای به مغزش خطور نکند همه فردا می‌آییم و در تظاهرات مردمی شرکت می‌کنیم و کور بشه هرکشی که نمی‌تواند سربلندی کشور عزیزم ایران را ببیند.

* دست فتنه‌گران را از مملکت‌مان کوتاه می‌کنیم

حسینی یکی دیگر از شهروندان در این زمینه می‌گوید: دشمنان باید یک تودهنی به دولت آمریکا بزنند تا فکر ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از فکرش بیافتد.

فردا در راهپیمایی مردمی شرکت خواهم کرد تا به دشمنان کشور بگویم که ملت ایران چون همیشه پشت دشمنان اسلام را خواهند شکست و دست فتنه‌گران را از مملکت‌مان کوتاه می‌کنیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار