همگام با مردم همیشه در صحنه دارالمومنین گرگان

اصحاب رسانه استان گلستان برای محکومیت جنایات اغتشاشگران و فتنه‎گران همگام با مردم همیشه در صحنه دارالمومنین گرگان در راهپیمایی 13 دی‎ماه جاری شرکت می‎کنند.

اهالی رسانه گلستان جنایات اغتشاشگران و فتنه‎گران را محکوم می‎کنند

به گزارش گلستان24؛فریاد قاطع و کوبنده اهالی رسانه استان گلستان همگام و همصدا با مردم غیور و همیشه در صحنه دارالمومنین گرگان بر سر اغتشاشگران و فتنه‎گران بلند است، این راهپیمایی با حضور منسجم فعالان رسانه‎ روز چهارشنبه 13 دی‎ماه جاری ساعت 10 صبح از میدان مازندران گرگان آغاز و تا میدان شهرداری این شهرستان ادامه دارد.

اهالی رسانه استان گلستان بار دیگر حماسه سترگی از مردم ولایتمدار دارالمومنین گرگان را در 13 دی‎ماه جاری در راستای محکومیت جنایات اغتشاشگران و فتنه‎گران در تخریب اموال عمومی ثبت و منعکس خواهند کرد و برای حمایت و صیانت از آرمان‎های انقلاب اسلامی در صحنه حضور منسجم خواهند یافت.

منافقان کهنه‎کار باید بدانند «خارها رفتند و تو هم می‎روی از یادها؛ کی بماند برگ کاهی در میان تندبادها»، آری مردم انقلابی و شهیدپرور دارالمومنین گرگان ثابت خواهند کرد که انقلاب اسلامی در عمق باورهای‎شان ریشه دوانده و احدی نمی‎تواند عشق به ولایت و آرمان‎های انقلاب اسلامی را از قلوب پاک این ملت بزداید و یا کمرنگ کند.

رسانه‎های انقلابی استان گلستان با تمجید از وظیفه‎شناسی مردم مومن و انقلابی که در حرکتی خودجوش می‎خواهند بساط فتنه‎گران و آشوبگران را برچینند؛ بر خود تکلیف می‎دانند که ضمن حضور در این راهپیمایی دشمن‎شکن که روز چهارشنبه 13 دی‎ماه جاری برگزار می‎شود و قطعا حماسه‎ای زرین در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود را به جهان مخابره کنند.

فعالان رسانه انقلابی استان گلستان با ندای پرصلابت «ما همه عمار توایم خامنه‎ای؛ گوش به فرمان توایم خامنه‎ای» در این راهپیمایی وحدت‎آفرین شرکت می‎کنند و از مسوولان متولی می‎خواهند تا ضمن رسیدگی به مشکلات مردم با فتنه‎گران، آشوبگران و برهم زنندگان نظم عمومی برخورد قاطعانه داشته باشند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار