معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در حال حاضر برای طرح زمستانه و اتفاقات و حوادث طبیعی ۲۲۰ تیم تخصصی آمادگی کامل را دارند.

آمادگی ۲۲۰ تیم امدادی برای حوادث احتمالی در استان گلستان

به گزارش گلستان24؛علیرضا صیاد, پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست معاونان امداد و نجات جمعیت هلال احمر سراسر استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 16 پایگاه در سراسر استان آمادگی دارند تا اتفاقات زمستانه را مدیریت کنند و همه تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری امداد و نجات و نیروهای تخصصی را برای آمادگی کامل دوچندان کردیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان افزود: اساسی‌ترین مبحث در دستور کار ما ,احساس  می‌شود, آموزش است و پیشنهاد می‌شود همه مدیران ارشد به کمک ما بیایند و کارمندان خود را ماجب کنند تا دوره‌های آموزشی امداد و نجات را آموزش ببینند.

صیاد تصریح کرد: سالیانه چند مرحله نشست با مدیران و معاونین انداد و نجات شهرهای استان برگزار می‌شود تا در این نشست‌ها دستور العمل‌های جدید تشریح و توجیه شوند تا با آمادگی و توان مضاعف به استقبال طرح زمستانه برویم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان تاکید کرد: با توجه به لرزش‌ها و زلزله‌هایی که در سطح کشور داریم, بخش تجهیزات و نیروی انسانی ما با آمادگی بسیار خوب, آماده امدادرسانی در شرایط وقوع حوادث است.

وی با اشاره به اینکه مرکز کنترل و هماهنگی 112 جمعیت هلال احمر استان گلستان به صورت شبانه‌روزی درقالب طرح زمستانی فعال است، اظهار داشت: این مرکز برای امداد رسانی به حادثه دیدگان به صورت شبانه‌روزی فعال است.

صیاد گفت: جمعیت هلال احمر استان گلستان همه ساله برای ارائه خدمات امداد ونجات، کمک‌های اولیه و ارائه خدمات اجتماعی برای تسکین آلام آسیب‌دیدگان، اقدام به تشکیل طرح‌های امداد و نجات از قبیل زمستانه، نوروزی و همچنین تابستانه می‌کند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار