فرماندار آق قلا از آغاز بکار دفتر الکترونیکی خدمات قضایی در شهرستان خبر داد و گفت: برون سپاری فعالیت های دولت، اشتغالزایی پایدار برای جوانان و تسهیل امور مردم از اهداف راه اندازی مراکز ارائه خدمات است.

راه اندازی دفتر الکترونیکی خدمات قضایی آق قلا برای اشتغالزایی پایدار برای جوانان

به گزارش گلستان24؛از استانداری گلستان دفتر الکترونیکی خدمات قضایی با هدف ارائه خدمات مناسب تر به مراجعین با حضور حجت الاسلام سید محسن رسولی معاون آمار و فناوری دادگستری استان، مسئولان قضایی، اعضای شورای تامین، بخشداران مرکزی و وشمگیر و اعضای شوراهای حل اختلاف شهرستان به بهره برداری رسید.
امانگلدی ضمیردر این مراسم از تعامل و هماهنگی شورای تامین در ایجاد امنیت و آرامش شهرستان قدردانی کرد و هدف از ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را کاهش ترددها، استفاده از زیر ساخت های دولت الکترونیک، خدمت رسانی بیشتر و ایجاد آرامش و رضایتمندی عمومی با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی بیان کرد.
به گفته وی؛ در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ضمن ارائه خدمات متنوع و مطلوب، دسترسی آسان تر مردم در فضای مناسب به خدمات الکترونیک قضایی، ثبت دادخواست‌های حقوقی تجدیدنظرخواهی و ثبت نام ثنا به‌ عنوان مقدمه‌ای برای ابلاغ الکترونیک و دریافت حساب کاربری و ثبت اظهارنامه از مواردی است که شهروندان می توانند پیگیری نمایند.
ضمیر؛ حرکت به سمت دنیای بدون کاغذ در حوزه قضایی و فراهم کردن بستر مناسب برای مردم جهت سرعت و دقت کار را از اهداف پیشرو در این جهت برشمرد و افزود: واگذاری برخی فعالیت ها به بخش خصوصی ضمن تسهیل ارائه خدمات مورد نیاز ارباب رجوع ، فراغت بیشتری را برای رسیدگی به سایر امور در دستگاه ها فراهم می‌آورد.
آق قلا در شمال استان گلستان و در فاصله 15کیلومتری گرگان واقع است، بیشتر ساکنان این شهرستان را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار