رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان:

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان از برگزاری کارگاه آموزشی سامانه هم‌آوا در این استان خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی سامانه هم آوا در استان

به گزارش گلستان24؛احمد دهقانی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: کارگاه آموزشی سامانه هم آوا امروز در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع‌طبیعی شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: سامانه هم‌آوا از مهرماه گذشته در کشور رونمایی شد و امروز استان گلستان میزبان کارگاه آموزشی سامانه هم‌آوا است.

 رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان ابراز کرد: دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان به میزبانی استان‌های خراسان شمالی، سمنان و مازندران در کارگاه آموزشی سامانه هم‌آوا در استان گلستان به صورت پایلوت انتخاب شد.

دهقانی خاطرنشان کرد: امروز بیش از 60 مرکز آموزشی از سه استان خراسان شمالی، سمنان و مازندران به همراه استان گلستان، مراکز آموزشی کارشناسان و روسا در این همایش حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی سامانه هم‌آوا منطقه‌ای از امروز در گلستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سامانه آموزشی هم‌آوا محاسن بسیار زیادی دارد از جمله تکریم دانشجویان، اساتید و گزارش‌های متنوعی که افراد می‌توانند داشته باشند و از آن استفاده کنند این طرح به منظور ارتباط بیشتر استاد با دانشجویان است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان ابراز کرد: کارگاه آموزشی سامانه هم‌آوا به مدت یک روزه در سالن خلیج فارس دانشگاه منابع طبیعی شهرستان گرگان برگزار می شود.

دهقانی بیان کرد: کارگاه آموزشی سامانه هم‌آوا در نوبت صبح و بعدازظهر امروز تا ساعت 17 در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع‌طبیعی شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار