مسئول بسیج رسانه استان گلستان؛

جعفری گفت:حضور پرشور مردم در تظاهرات دیروز نشان دهنده ی این است که اغتشاش گران از مردم نبودند و جایی نیز در بین مردم نخواهند داشت.

مسئولین  خادمان ملت هستند/فتنه گران جایی در بین مردم ندارند/سخنان رهبری فصل الخطاب است

به گزارش گلستان24؛علی محمد جعفری مسئول بسیج رسانه استان گلستان در خصوص حوادث چند مدت اخیر که توسط عده ای خود فروخته در کشور رغم خورده است کشور در گفت و گویی با خبرنگار ما اظهار کرد:متاسفانه طی روز های گذشته عده ای سودجو با رمز و عنوان معیشت مردم در جامعه اختلال و مزاحمت هایی نیز برای مردم وکسبه ایجاد کردند.

او ادامه داد:ما منکر ناراضایتی ها و مشکلاتی که برای مردم به وجود آمده نیستیم و از همینجا از مسئولین می خواهیم که نسبت به رفع مشکلات مردم وحرکت در مسیر ریل اقتصاد مقاومتی که یکی از راه حل های  حل مشکلات است، حرکت بکنند تا مردم بیش از این با این وضعیت اقتصادی نابسامان دچا مشکل نشوند.

جعفری خاطر نشان کرد:مردم ما همیشه ثابت کردند که در صحنه هستند و به عنوان صبورترین مردم و با وفا ترین مردم نسبت به انقلابشان هستند، حق این مردم نیست که خدایی نکرده بخواهد در حقشان جفایی شود و قطعا کسانی که در کف خیابان ها آشوب و اغتشاش ایجاد کردند از مردم نیستند چرا که  بایدبه تعبیری بگوییم  دم خروس بیرون زده و نوع شعار هایی که بر علیه اصل نظام و حاکمیت داده می شد، نشان دهنده  کینه دشمنان جمهوریاسلامی و دست داشتن این دشمنان قسم خورده در حوادث اخیر است.

وی تصریح کرد:دیروز همه شاهد  حضور پر شور و شعار های کوبنده ی مردم بودند که چگونه بر علیه آشوبگران داده می شد و قطعا آنها باید بفهمند که هیچ جایی در بین مردم ندارند؛و ما باید یادمان باشد که فصل الخطاب رهبری است و نگاه مان باید به فرمایشات حضرت آقا باشد و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

انتهای پیام /پ

ارسال نظر

آخرین اخبار