معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان:

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: همایش اختلالات یادگیری دانش‌آموزان در گلستان برگزار می‌شود.

بگزاری همایش اختلالات یادگیری دانش‌آموزان در استان

به گزارش گلستان24،فهیمه عقیلی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: همایش اختلالات یادگیری دانش‌آموزان در گلستان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری همایش  اختلالات یادگیری دانش‌آموزان در گلستان خبر داد و تصریح کرد: همایش اختلالات یادگیری دانش‎آموزان با هدف توسعه عدالت آموزشی و در جهت تحقق صنعت تحول بنیادین در طی دو روز شکل گرفته است.

 معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان گلستان ابراز کرد: در طی این دو روز تمامی معلم‌های پایه اول ابتدایی در سراسر استان گلستان تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

عقیلی از برگزاری همایش اختلالات یادگیری دانش‎‌آموزان در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: امروز همایش اختلالات دانش‎آموزان در شهرستان گرگان برگزار می‌شود و تعداد 600 نفر از معلمان پایه ابتدایی را تحت پوشش قرار می‌دهیم.

وی از برگزاری همایش اختلالات یادگیری دانش‌آموزان در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و خاطرنشان کرد: فردا همایش اختلالات یادگیری دانش‌آموزان در شهرستان گنبد کاووس برگزار خواهد شد و تعداد 600 نفر از معلمان پایه ابتدایی را تحت پوشش قرار خواهیم داد.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان گلستان یادآور شد: از برگزاری همایش اختلالات یادگیری دانش‌آموزان در سراسر استان گلستان به دنبال این هستیم که برای معلم‌های پایه اول ابتدایی دوره علمی برگزار کنیم.

عقیلی ادامه داد: این همایش می‌تواند به صورت تخصصی به موضوع اختلالات یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان، خواندن و نوشتن و محاسبه ریاضی بپردازد.

وی اذعان کرد: یک کارگاه علمی و تخصصی ایجاد کردیم تا بتوانیم در این قسمت اگر مواردی وجود دارد که نیاز است یک مدرس علمی و تخصصی به سوالات معلمان ما پاسخ دهد به صورت چهره به چهره این فضای علمی را فراهم کردیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: امیدواریم همایش اختلالات یادگیری دانش‌آموزان به تحقق اهداف اساسی در حوزه آموزش ابتدایی در استان گلستان کمک کند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار