دادستان مرکز گلستان:

دادستان مرکز استان گلستان گفت: مردم ما اگرچه مشکلات اقتصادی فراوانی دارند اما پای نظام ایستاده‌اند و آن را معامله نمی‌کنند.

مردم ما اگرچه مشکلات اقتصادی فراوانی دارند اما پای نظام ایستاده‌اند

به گزارش گلستان24،به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، سید مصطفی حقی، در همایش امنیت، اقتدار و پیشرفت در گرگان، اظهار کرد: اگر چه حل مشکلات معیشتی حق مردم است و باید به قشر متوسطی که پای نظام ایستاده توجه شود اما مردم بابت مباحث اقتصادی نظام را معامله نخواهند کرد.

وی ادامه داد: سابقه دشمنی‌های آمریکا با مردم ایران به کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ و قبل از آن باز می‌گردد و اسنادی که بعد از کودتا منتشر شد، دست‌های پیدا و پنهان امریکا را برملأ کرد و بعد از آن هم در مقولاتی چون کاپیتولاسیون با حمایت‌های بی پرده از رژیم پهلوی به دنبال منافع گسترده خود بود که این موارد از چشم تیزبین امام خمینی (ره) دور نماند.

حقی افزود: آمریکا حتی تا شب انقلاب و بعد از آن هم از شاه حمایت کرد و بعد از آن هم در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، واقعه طبس، کودتای نوژه و سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس نیز ایفای نقش کرد و در تمام این سال‌ها سعی داشت از راه دشمنی با مردم ایران وارد شود.

وی تصریح کرد: با این همه سوابق دشمنی آمریکا با ایران حوادثی که اخیراً در کشور ما اتفاق افتاد عجیب نیست، در فتنه ۸۸ هم آمریکایی‌ها با تریبون رسمی از فتنه گران حمایت کردند و دلیلش هم این بود که می‌خواستند از صدور انقلاب امام جلوگیری کنند.

حقی بیان کرد: امام (ره) به ملت‌ها یاد داد که با دست خالی هم می‌توان جلوی ظلم ایستاد اما استکبار که منافعش را در خطر می‌دید ناعادلانه جلوی انقلاب ایستاد و یک فتنه ۸۸ کافی بود که نظام را از هستی ساقط کند اما ۹ دی انقلابی دیگر شد و آنهایی که از ابعاد فتنه مطلع هستند می‌دانند که چه اتفاقی افتاد و نقش مقام معظم رهبری که انقلاب را دوباره متولد کرد.

این مقام قضایی با اشاره به حوادث و تجمعاتی که در کشور رخ داد، افزود: در سراسر دنیا چنین اتفاقات و راهپیمایی‌هایی اتفاق می افتد و مردمان آن کشورها علیه سلطه گران تظاهرات می‌کنند، فرض کنیم در ایران هم عده‌ای با عقاید دیگر چنین کاری کردند اما ببینید رسانه‌های صهیونیستی با چه ابعاد و چه حرارتی این حوادث را منعکس کردند.

حقی بیان کرد: امروز ایران جزو شش کشور جهان است که بیشتری سرچ واژه‌های مبتذل را دارد تا سال پیش ۱۴۵ کانال ماهواره‌ای فارسی زبان علیه ایران برنامه داشتند اما در حال حاضر تعداد این کانال‌ها به ۲۱۲ رسیده است، این شبکه‌های یهودی الاصل چگونه ایجاد و توسط چه کسانی اداره می‌شوند؟

وی با اشاره به دروغ پردازی رسانه‌ای در حواشی اخیر گفت: می‌گفتند شهر ایذه سقوط کرده و سپاه برای نجات شهر از راه دریا نیرو وارد کرده، در حالی‌که این‌ها آنقدر احمق هستند که نمی‌دانند فاصله ایذه تا دریا ۳۵۰ کیلومتر است یا تصویری از آشوب‌های تهران را در روز ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه را نشان می‌دهد که آشوبگران به سمت بیت رهبری می‌روند در حالیکه همگان می‌دانند تهران ساعت ۵:۳۰ شب می‌شود، یا راهپیمایی مردم بحرین علیه رژیم ظالم این کشور را بجای راهپیمایی مردم ایران نشان می‌دهند که واقعاً مضحک است.

دادستان گرگان با اشاره به نقش عربستان در تحریک آشوب‌های ایران گفت: این کشور آنقدر درگیر بحران‌های داخلی است که محمد القحطانی که یک تئوریسین ضد رژیم عربستانی است گفته که مردم عربستان انقلاب را از داخل توئیتر آغاز کرده‌اند، این کشور تا پارسال حق رانندگی به زنان نمی‌داد، مضحک است که دم از حقوق بشر می زند.

وی عنوان کرد: غائله در شهر گرگان تمام شد و لیدرهای زیادی را دستگیر کردیم که البته در این مسیر سخت سپاه و نیروی انتظامی و اداره کل اطلاعات هم کمک کردند و جای تقدیر دارد و اگر این افراد اندک اطلاعی از مباحث امنیتی داشتند چنین گزافه‌هایی نمی‌گفتند.

دادستان مرکز استان گلستان یادآور شد: در حوادث شهر گرگان بدون حاشیه عمل کردیم اما عده‌ای می‌خواستند مالباخته‌ها را به میدان بیاورند از ظرفیت آنها موج سواری کنند و مردم را علیه نظام بشورانند و در گنبد نیز می‌خواستند از مباحث قومیتی سوء استفاده کنند که با دستگیری لیدرهای این جریانات متوجه شدیم که برخی از آنها از آن طرف آبها خط می‌گیرند و واقعاً با یک انگیزه‌ای به میدان آمده بودند.

وی گفت: جنگ ما با آمریکا تمام نشده است، ما با آمریکا سر جنگ داریم و این جنگ ادامه خواهد یافت، ما نباید خودمان طوری رفتار کنیم که بهانه دست ضد انقلاب بدهیم، دولت باید به حل مشکلات معیشتی توجه بکند، قشر متوسط که پای انقلاب ایستاده است با یک بادی سردی می‌کند، پهلوی آنها مثل پهلوی برخی‌ها چرب نیست.

حقی اضافه کرد: اولین راهکار تشکیل اتحادیه و تشکل‌هاست که باید به اینها میدان بدهیم تا اعتراضات صنفی در چهارچوب قانون و طبق قانون اساسی از طریق اینها گفته شود، البته در شورای تأمین استان گلستان چه در زمان استاندار سابق و چه فعلی به این امر اهتمام شد اما باید بیشتر شود.

وی افزود: پادزهر حوادث اخیر پاسخگویی به مردم بابت مشکلات معیشتی است، قشر مستضعفی که پای انقلاب، تظاهرات و جنگ و غیره است، نباید فراموش شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار