رییس بهزیستی علی آبادکتول از افتتاح مرکز مهر خانواده در این شهر خبر داد و گفت: این مرکز به منظور تامین مکان ملاقات فرزندان طلاق با والدین با حضور مسئولان دادگستری و بهزیستی راه اندازی شد.

افتتاح مرکز مهر خانواده در گلستان

به گزارش گلستان24،محمد زنگانه اظهار کرد: با هدف کاهش آسیب طلاق در جامعه ،این مرکز راه اندازی و خدمات مددکاری و روانشناختی لازم را به فرزندان طلاق و اعضای خانواده آنها با همکاری روانشناسان و مددکاران باتجربه بهزیستی ارائه می دهد.
حجت الاسلام قاسمی وناجمی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: خانواده هایی که پس از طلاق برای زمان و مکان تحویل فرزندان دچار مشکل هستند باید با نظارت مرجع انتظامی در مکانی که از سوی دادگاه تعیین می شود کودکان را تحویل بگیرند.
وی افزود: تا پیش از این ملاقات‌ها در کلانتری ها انجام می‌شد که با توجه به شلوغی و نوع رفت و آمدهای صورت گرفته ، محیط مناسبی برای کودکان و فرزندان نبود.
معاون دادگستری گلستان اظهار امیدواری کرد که با همکاری بهزیستی و خدمات متخصصین و کارشناسان باتجربه این سازمان شاهد کاهش میزان طلاق در جامعه باشیم و فرزندان طلاق نیز در معرض آسیب کمتری قرار گیرند.
به گفته وی؛ متاسفانه در سالهای اخیر شاهد افزایش طلاق در خانواده ها هستیم که با افتتاح مراکز مهر خانواده گام ابتدایی در خدمات رسانی به فرزندان طلاق برداشته می شود تا در محیطی امن و با حضور مددکاران و مشاورین بهزیستی با والدین ملاقات کنند.
علی آبادکتول در 35 کیلومتری شرق گرگان واقع است.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار