رییس دادگستری کل گلستان بر ضرورت تحرک بیشتر بسیج در عرصه فکری و عملی تاکید کرد و گفت: اسلحه امروز بسیج قلم و فرهنگ بوده و باید از ظرفیت این نهاد در عرصه های فرهنگی و مقابله با بحران ها استفاده شود.

تاکید رییس دادگستری گلستان بر تحرک بیشتر بسیج درعرصه فکری و عملی

به گزارش گلستان24؛از دادگستری هادی هاشمیان در نشست پایگاه بسیج شهید قدوسی دادگستری استان در گرگان اظهار کرد: دشمن در هشت سال دفاع مقدس پی برد با اسلحه جنگی نمی تواند بر ایران چیره شود و به همین دلیل امروز به دنبال شبیخون فرهنگی و کم رنگ کردن تفکر بسیجی در جامعه است.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: باید همیشه تحولات را رصد و برای پیشگیری و مقابله با آن آماده باشیم.
هاشمیان با بیان اینکه امروز دشمن بر طبل فاصله بین مردم و مسئولان می کوبد، اضافه کرد: تفکر بسیجی و بسیج باید به گونه ای عمل کند که دشمن خارجی ، کم کاری برخی و مشکلات جامعه باعث دلسردی مردم نشود.
وی با تاکید بر گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه افزود: نسل امروز نیاز به اطلاعات دارد و آگاه سازی جوانان از اهداف بسیج در تقویت و استحکام این سازمان مردمی موثر است.
رییس دادگستری کل گلستان در ادامه سخنان خود به ورود سالانه حدود 400 هزار پرونده به محاکم دادگستری و شعب شورای حل اختلاف استان اشاره کرد و گفت: رسیدگی به این حجم پرونده کار جهادی می طلبد.
وی همچنین یادآور شد که پایگاه های مقاومت بسیج باید پایگاه نشر و توسعه فرهنگ بسیجی باشند و در برنامه‌ریزی ها و طرح‌هایی که اجرا می‌کنند فرهنگ متعالی بسیج را به نمایش بگذارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار