رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: در جلسه امروز ستاد دیه استان گلستان، مقدمات آزادی ۳۷ نفر فراهم شد و ۳۵۴ زندانی در استان گلستان همچنان چشم به راه کمک خیران برای آزادی هستند.

بیش از 30 زندانی گلستانی چشم ب راه خیران برای آزادی

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار داشت: در جلسه امروز ستاد دیه استان گلستان، مقدمات آزادی 37 نفر فراهم شد و 354 زندانی در استان گلستان همچنان چشم به راه کمک خیران برای آزادی هستند.

وی افزود: بدهی این افراد بیش از 6 میلیارد و 500 تومان بود که شاکیان 4 میلیارد تومان آن را بخشیدند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: بخشی از بدهی این افراد از اعتبارات ستاد دیه و کمک خیران تامین می‌شود و بخشی را نیز خود این افراد از طریق تسهیلات ارزان قیمتی که بانک‌های تجارت، ملی، صادرات و ملت به آنان پرداخت می‌کنند، تامین خواهند کرد.

به گفته هاشمیان، از ابتدای امسال 214 نفر با کمک خیران و ستاد دیه از زندان آزاد شده‌اند که همه زندانیان دیون مالی غیرعمد بودند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: همچنان 354 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان، چشم انتظار کمک خیران برای آزادی هستند.

هاشمیان گفت: مردم نوع دوست گلستان می‌توانند با واریز کمک‌های خود  به شماره حساب 106002975005  نزد بانک ملی به نام ستاد دیه استان در  این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار