معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان:

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: جشنواره های تجسمی، موسیقی و فیلم فجر در بهمن ماه امسال به میزبانی گرگان برگزار می شود.

برگزاری جشنواره تجسمی و جشنواره فیلم فجر در گرگان

به گزارش گلستان 24،رمضان یازرلو، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان، امروز (3 بهمن) در جلسه برنامه ریزی کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گفت: در دهه فجر امسال برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و قرآنی برنامه ریزی شده که 10 برنامه به عنوان برنامه محوری و شاخص است.

 

وی افزود: جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی از یکم تا 30 بهمن در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

 

یازرلو بیان کرد: جشنواره موسیقی فجر نیز از 11 تا 15 بهمن در محل تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد. هم چنین جشنواره تجسمی و جشنواره فیلم فجر هم به ترتیب در کاخ موزه پارک شهر و مجتمع سینمایی کاپری برنامه ریزی شده است.

 

وی به اختتامیه جشنواره ملی آیات هم اشاره کرد و گفت: این مراسم امروز در تالارفخرالدین اسعد گرگانی با حضور مهمانانی از وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار خواهد شد.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان افزود: از سوم تا دهم بهمن ماه نیز نمایشگاه آثار منتخب جشنواره ملی آیات در تالار فخرالدین برپا می شود و در دو نوبت صبح و عصر میزبان علاقه مندان خواهد بود.

 

وی اظهارکرد: اجرای نمایش کودک از 14 تا 20 بهمن برنامه ریزی شده و هم چنین جنگ شادمانه عموهای فتیله ای نیز در سالن 9 دی در روزهای 19 و 20 بهمن اجرا می شود.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار