فرماندار ویژه گنبدکاووس از افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی ساختمان تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی در گنبدکاووس خبر داد.

برگزاری نمایشگاه تاسیسات ساختمان در استان
به گزارش گلستان 24،عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس در آیین افتتاحیه این نمایشگاه با اعلام حمایت از توسعه برپایینمایشگاه به عنوان نماد توسعه پایدار گفت: به دنبال برپایی نمایشگاه دائمی در سال ۹۷ بعد از رفع موانع قانونی در گنبدکاووس هستیم تا از ظرفیت‌های شاخص حوزه‌های کشاورزی صنعتی دامپروری و ورزشی شهرستان به نحو احسن بهره ببریم.

وی افزود: در این نمایشگاه ۳۵ شرکت تولیدی داخلی محصولات خود را عرضه می‌کنند.

کریمی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه‌ها و عرضه محصولات به طور مستقیم و بدون واسطه و استاندارد از سیاست‌های جدی حمایت از تولید ملی است.

فرهاد کفایی پور مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت توسعه نمایشگاه‌های بین المللی اسپاد جم گلستان نیز در این مراسم گفت: ۳۵ شرکت داخلی در این نمایشگاه از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، سمنان، خراسان شمالی و گلستان حضور دارند.

وی افزود: کلیه لوازم صنعت ساختمان شامل سیمان، کاشی، سرامیک، سینک، هود، درب‌های ضد سرقت، دستگاه تصفیه آب و آسانسور از جمله محصولاتی هستند که در این نمایشگاه به صورت مستقیم عرضه می‌شوند.

وی در پایان گفت: این نمایشگاه از امروز تا ۶ بهمن ماه دایر است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در این مکان حضور یابند.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار