مدیر جهاد کشاورزی گالیکش خبر داد؛

مدیر جهاد کشاورزی گالیکش از بهره‌برداری و کلنگ زنی 13 پروژه جهاد کشاورزی این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.

کلنگ زنی 13 پروژه جهاد کشاورزی شهرستان در دهه فجر

به گزارش گلستان 24،به نقل از نیلکوه، حبیب اله زارع با اشاره به برنامه‌های اجرایی جهاد کشاورزی در ایام ا... مبارک دهه فجر گفت: جهاد، به‌عنوان ثمره این انقلاب، از بدو تشکیل به‌فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان اله تعالی علیه تابه‌حال، تمامی تلاش خویش را برای عمران و آبادی مناطق روستایی و عشایری مصروف داشته و اینک درصدد است با استفاده از توان علمی و تخصصی جوانان با حرکتی بنیادین توسعه بخش کشاورزی را با تأمین امنیت غذایی برای مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی به ارمغان آورد.

وی افزود: برگزاری نشست خبری، تجلیل از نمونه‌های کشاورزی، افتتاح پروژه‌های اشتغال‌زایی شهرستان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه زنان و بهره‌برداران روستایی، شرکت در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه ، برگزاری جشن انقلاب، اجرای مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور همکاران و ادارات تابعه و حضور و شرکت گسترده کارکنان مدیریت در مراسم راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور، از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی‌شده مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در این دهه مبارک است.

زارع تصریح کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در تولید کمی و کیفی محصول در تمامی زیر بخش‌های کشاورزی شهرستان، این مدیریت با هدایت اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی به بخش‌های زیر بنایی و سرمایه‌ای، در نظر دارد در ایجاد اشتغال مولد و هدایت صحیح زیر بخش‌ها دسترسی به توسعه پایدار را میسر سازد.

مدیر جهاد کشاورزی گالیکش اظهار داشت: 13 پروژه جهاد کشاورزی شهرستان در دو بخش تسهیلاتی و عمرانی در دهه فجر افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: در بخش تسهیلاتی 6 پروژه بااعتبار 41 میلیارد و 665 میلیون ریال و اشتغال‌زایی 109 نفر به بهره‌برداری می‌رسد که پروژه شاخص این گروه بهره‌برداری از دامداری گوسفند داشتی به ظرفیت 200 رأس با هزینه 8 میلیارد ریال در روستای «قلی تپه» است.

زارع خاطرنشان ساخت: در بخش عمرانی نیز 7 پروژه بااعتبار 12 میلیارد و 960 میلیون ریال و بهره‌مندی 435 خانوار افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که پروژه شاخص آن کلنگ زنی پروژه تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری روستای «بش اویلی» در سطح 41 هکتار و اعتبار 6 میلیارد و 150 میلیون ریال است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گالیکش تأکید کرد: تلاش مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان بر این است تا با درک نعمت امنیت موجود و نشان دادن نقاط قوت و توانمندی‌ها و بهره‌مندی از استعدادهای انسانی و غیرانسانی در عرصه اقتصادی و ایجاد اشتغال مؤثرتر از قبل عمل نماید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار