رئیس کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس خبر داد

رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه یک شهرستان گنبدکاووس از برگزاری دوره آموزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی برای 256 نفر در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جلسه آموزشی ویژه زندانیان در گنبد

به گزارش گلستان 24، محمد باقرپور صبح امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس در سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس، با اشاره به اینکه در حوزه فعالیت‌های اجتماعی با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان کمیته امداد امام خمینی منطقه یک گنبدکاووس اقدامات شایسته‌ای را انجام داده است، اظهار کرد: خروجی این برنامه‌ها نیز تاکنون بسیار مثبت و ارزنده بوده است و توانسته بخش عمده‌ای از اهداف متعالی ما را در این حوزه برآورده کند.

وی با بیان اینکه در طی 9 ماهه نخست سال جاری هفت جلسه آموزشی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در شهرستان گنبدکاووس برگزار شده است، افزود: در این جلسات به صورت مجموع تعداد 256 نفر از مددجویان روستایی و شهری شرکت کرده‎اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه یک شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در دی ماه گذشته نیز علاوه بر جلسات ویژه مددجویان جلسات آموزشی تخصصی نیز در حوزه آسیب‌های اجتماعی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در طی یک ماه گذشته بالغ بر 6 جلسه تخصصی در کمیته امداد امام خمینی منطقه یک شهرستان گنبدکاووس برگزار شده است.

باقرپور از برگزاری جلسه آموزشی ویزه زندانیان برای 40 نفر خبر داد و گفت: دو جلسه نیز از همین سلسله جلسات آموزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی برای مادران معتاد در سطح افراد تحت پوشش کمیته امداد در سطح شهرستان برگزار کرده‌ایم که در این جلسات 37 نفر از این افراد شرکت داشته‌اند.

وی برگزاری دو جلسه تخصصی ویژه دختران در آستانه ازدواج با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی را از سایر این جلسات دانست و تاکید کرد: یک جلسه دیگر نیز با حضور اساتید و سخنرانانی از نیروی انتطامی ویژه همکاران و مددکاران طرف قرارداد با ما برگزار شده است که توانسته کمک‌های بسیار خوبی را به ما کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه یک شهرستان گنبدکاووس از آموزش چهره به چهره بیش از 16 معتاد خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد 14 نفرموفق به ترک اعتیاد شده‌اند و دو نفر دیگر همچنان در طی مراحل درمان و ترک هستند که امیدواریم بتوانند این عزیزان هم از بیماری اعتیاد نجات پیدا کنند.

باقرپور با اشاره به اینکه براساس آنچه قانون به ما ابلاغ کرده است خدمات درمانی مناسبی را نیز به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی منطقه یک شهرستان گنبدکاووس ارائه کرده‌ایم، اضافه کرد: براساس این ابلاغیه بهترین خدمات با نازل‌ترین هزینه‌ها و اغلب به صورت رایگان به عزیزان ارائه شده است.

وی با اعلام آمادگی برای همکاری صمیمانه و تنگاتنگ با اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس، خاطرنشان کرد: ما همواره در راستای قانون و میزان اختیارات خود حاضر به همکاری با نهادها و ادارات دولتی و مردمی هستیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار