فرماندار کلاله از جمع آوری 40 میلیارد ریال زکات در شهرستان کلاله خبر داد.

فرماندار کلاله: 40 میلیارد زکات در کلاله جمع آوری شد

نصرت برزگر نصرت برزگر در جلسه مشترک با مدیرکل کمیته امداد استان و مسئولین جمع آوری زکات شهرستان کلاله گفت : جمع آوری بیش از چهار میلیارد تومان زکات در کلاله ، این شهرستان را در جایگاه برتری خودش در استان قرار داده است .

به گزارش گلستان 24، وی افزود : فرصت خدمت کوتاه است و باید در این فرصت کوتاه برای خدمت به مردم بخصوص محرومان بیشتر تلاش کنیم . 

باغبانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گفت : شصت میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال جاری تخصیص داده شده است .

وی عنوان کرد: تاکنون 40 درصد از این اعتبار تخصیص یافته که با جذب این اعتبار میزان ایجاد اشتغال به 3700 نفر خواهد رسید.

باغبانی گفت : همه تلاش مجموعه کمیته امداد در 14 شهرستان بر این است که بتوانیم تا پایان سال مالی 5 هزار شغل پایدار از نوع اشتغال خرد و خانگی ایجاد شود.

وی به موضوع اشتغال اشاره کرد و گفت : مسیر کار آفرینی و توانمندسازی مددجویان را با دقت بیشتر هموار کنیم تا خود اتکایی منجر به خروج از محرومیت شکل بگیرد .

سید عبالرضا میری مسئول کمیته امداد امام خمینی ره گفت : طی نه ماهه گذشته برای 156 نفر مددجوی تحت پوشش با نهصد و شصت میلیون توامن تسهیلات خود اشتغالی ایجاد شده است .

وی تاکید کرد : این شغل در قالب مشاغل خانگی بوده است .

میری گفت : برای پایداری شغل ها آموزشهای ضروری فنی و حرفه ای قبل از اجرای طرح انجام می گیرد.

میئول اجرایی زکات کلاله اظهار داشت : سال گذشته در شهرستان کلاله بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون  تومان زکات جمع آوری شد که عمدتا در بخشهای حمایتی مثل ساخت مسکن نیازمندان،درمان بیماران نیازمند،تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و طلاب علوم دینی،تامین جهیزیه ،ساخت مسجد و پروژه های عام المنقعه هزینه شد.

کوچک نژاد گفت : تاکنون چهار میلیارد و دویست و هفتاد و شش میلیون توامن زکات جمع آوری شده است که پیش بینی می کنیم تا پایان سال به پنج میلیارد توامن برسد.

جذب10 میلیارد برای اجرای طرح پزشک خانواده در کلاله

همچنین فرماندار کلاله از جذب 10 میلیارد ریالی در قالب اجرای طرح های عمرانی ،پزشک خانواده و ساخت و بهسازی خانه های بهداشت روستایی خبر داد.

انتهای پیام/کلاله خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار