رئیس مرکز خبری صدا و سیمای گنبدکاووس:

رئیس مرکز خبری صدا و سیمای شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) پرستار همه بشریت بود، گفت: خانواده شهدا پرستار واقعی ارزش‌ها هستند.

خانواده شهدا پرستار واقعی ارزش‌ها هستند

به گزارش گلستان 24،علی ذاکری پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای کانون بسیج رسانه، بسیج جامعه پزشکی و جمعی از پرستاران شهرستان گنبدکاووس با خانواده معظم و معزز شهدای مدافع حرم این شهرستان که به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار برگزار شد با تبریک این روز فرخنده به همه پرستاران و به ویژه مادران و همسران شهدا و جانبازان، اظهار کرد: امروز حضور در جمع خانواده‌های مکرم شهدای مدافع حرم برای ما افتخاری بس بزرگ است که لذت و شیرینی آن برای همیشه در کام ما خواهند ماند.

وی با بیان اینکه همسران شهدا پرستاران واقعی جامعه هستند، افزود: در تاریخ اسلام برای حضرت رسول اکرم (ص) القاب بسیاری را به کار برده‌اند که مهم‌ترین آن القاب کلمه امین بوده است که به علت امانتداری کامل و صادقانه ایشان در سرزمین حجاز و مکه بوده است.

رئیس مرکز خبری صدا و سیمای شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه پیامبر اکرم (ص) در زمان هجرت از مکه به مدینه بیش از هر چیز نگران امانت‌های مردم بود که نزد ایشان گذاشته بودند، خاطرنشان کرد: ایشان در همان زمان نیز توصیه‌ای که به همراهان و پیروان خود می‌کنند امانتداری و رعایت امانت مردم است.

ذاکری با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) در حادثه عاشورا پرستار اهل بیت و پرستار و امانت‌دار تمام بشریت بود، ادامه داد: همسران شهدای عزیز نیز در ادامه راه این بانوی بزرگ عالم هستی امروز به واقع پرستاران واقعی ارزش‌ها و آرمان‌های متعالی انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه خودمان را لایق تقدیر از خانواده شهدا و ایثارگران نمی‌دانیم، گفت: در کمال خضوع و تواضع در برابر خانواده‌های معظم شهدا امروز بر اساس وظیفه انسانی و شرعی خود تنها برای ادای احترام و تعظیم به این عزیزان خدمت رسیده‌ایم.

رئیس مرکز خبری صدا و سیمای شهرستان گنبدکاووس تجلیل از مقام شامخ خانواده‌های شهدا را وظیفه همه مردم و مسوولان دانست و تاکید کرد: اصحاب رسانه امروز وظیفه خود می‌دانند که با قلم فرسایی در مسیر زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا به نوعی بخشی از دین خود را به شهدای عزیز و خانواده‌های معزز این عزیزان ادا کنند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار