مدیر خدمات پرستاری بیمارستان 5 آذر گرگان:

مدیر خدمات پرستاری بیمارستان پنج آذر گرگان، تعداد پرستاران بیمارستان پنج آذر گرگان را 460 نفر اعلام کرد و گفت: تعداد پرستاران نمونه شهرستانی 90 نفر و 14 پرستار نمونه استانی از بیمارستان پنج آذر گرگان تجلیل شدند.

کمبود 50 نیروی بهیار و کمک بهیار در بیمارستان 5 آذر

به گزارش گلستان 24،سیدعلی اکبر میراحمدی صبح امروز در حاشیه تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان پنج آذر گرگان با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب سلام‎الله و روز پرستار در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: پرستاری یکی از مشاغل سخت به شمار می‎رود، پرستاران باید با الگو قرار دادن پرچمدار و پرستار قیام حسینی حضرت زینب سلام‎الله در انجام فعالیت خود صبر و استقامت پیشه کنند.

وی تعداد پرستاران بیمارستان پنج آذر گرگان را 460 نفر اعلام و تصریح کرد: تعداد پرستاران نمونه شهرستانی 90 نفر و 14 پرستار نمونه استانی از بیمارستان پنج آذر گرگان انتخاب شدند.

مدیر خدمات پرستاری بیمارستان پنج آذر گرگان در خصوص مهمترین مشکلات و چالش‎های جامعه پرستاری بیان کرد: معوقات پرستاران از مشکلات این قشر است که یک سال پرداخت نشده و چالش دیگر کمبود نیروی پرستاری و کمک پرستاری است، با توجه به طرح تحول سلامت و تعداد بیمارانی که به بیمارستان مراجعه می‎کنند پرستاران از چالش‎های موجود رنج می‎برند.

میراحمدی از کمبود 50 نیروی بهیار و کمک بهیار خبر داد و گفت: حدود 40 پرستار در این بیمارستان کمبود داریم که با تامین این تعداد نیروی انسانی یقینا مشکلات ما کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پرداخت معوقات پرستاران می‎تواند بهترین خبر خوش برای جامعه پرستاری باشد، ابراز کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کردند که تا پایان سال 1396 معوقات پرستاران پرداخت خواهد شد.

مدیر خدمات پرستاری بیمارستان پنج آذر گرگان گفت: مراکز دولتی از نظر امکانات تجهیزاتی نسبت به بخش‎های خصوصی شرایط بهتری دارد اما با توجه به حجم بیماران و اجرای طرح تحول سلامت و اقبال قشر صعیف و متوسط جامعه اقبال آنها به مراکز و بیمارستان‎های دولتی بیشتر است لذا امکانات ما پاسخگوی نیازهای بیماران نیست.

 

ارسال نظر

  • یوسف صباحی فر
    0

    مدارک کمک پرستار

آخرین اخبار