رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: در استان بیش از یک هزار و ۴۰۰ مسجد اهل سنت داریم که از ۱۲ مسجد شاخص تجلیل می شود.

تجلیل از ۱۲ مسجد شاخص اهل سنت

به گزارش گلستان 24،حجت الاسلام علی خیرخواه، رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، امروز (5 بهمن) در نشست با گروه خبری فجر استان گلستان گفت: رسالت انقلاب اسلامی را امام خمینی (رحمه الله علیه) یک رسالت بین المللی و جهانی بیان کردند که قرار است الگویی برای کشورهای اسلامی باشد. برای همین باید از ظرفیت مناسبت هایی همچون دهه فجر بیشترین بهره را ببریم.

 

وی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی در واقع فرصتی برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب و بازنگری در دستاوردهایی است که در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به آن رسیده ایم.

 

رئیس کمیته تقریب مذاهب ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن با تزریق یأس و ناامیدی در جامعه به دنبال از بین بردن وحدت ملی است، گفت: با این حال ملت ما با بیداری و پیروی از فرمایشات امام خمینی (رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری توطئه های دشمنان را خنثی کردند و امروز در شرایط خوبی از نظر عزت و اقتدار در جهان قرار داریم.

 

وی با اشاره به برخی از برنامه های مهم این کمیته در ایام دهه فجر، گفت: همایش ائمه جمعه و جماعات با موضوع «انقلاب اسلامی ارزش های اسلامی و تمدن نوین اسلامی» در 12 بهمن سالن اجتماعات جامعه المصطفی العالمیه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام خیرخواه بیان کرد: همایش «انقلاب اسلامی گفتمان انقلاب و عزت امت اسلامی» هم برای 15 بهمن ماه در مصلی اینچه برون برگزاری خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های محوری این ایام با موضوع زنان برگزار می شود، اعلام کرد: همایش  «انقلاب اسلامی، تحکیم بنیان خانواده و منزلت زن مسلمان» در  16 بهمن سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آق قلا پیش بینی شده است.

 

حجت الاسلام خیرخواه با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه های شاخص دهه فجر امسال تجلیل از مساجد شاخص اهل سنت است، گفت: در استان بیش از یک هزار و 400 مسجد اهل سنت داریم که از 12 مسجد شاخص تجلیل می شود.

 

وی افزود: برگزاری محافل انس با قرآن کریم و دیدار با خانواده های معظم شهدای اهل سنت از دیگر برنامه هایی است که در ایام برگزار خواهد شد.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار