سردار کمیل کنهسال در یادواره شهدای کوی امام رضا(ع) بیان داشت شهدا الگوی تمام نمای جامعه هستند

یادواره 85 شهید کوی امام رضا(ع)گرگان برگزار شد
به گزارش گلستان 24، در راستای تجلیل از مقام شامخ شهیدان گرانقدر و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی  یادواره 85شهید کوی امام رضا(ع)گرگان ،پنجشنبه 16 بهمن ماه  در مسجدعلی ابن ابیطالب(ع) این شهرستان برگزار شد .
 
در این مراسم سردارکمیل کهنسال یادگار8سال دفاع مقدس،مشاور عالی فرمانده کل سپاه و فرمانده سابق لشگر25کربلا در جنگ تحمیلی ضمن بیان داشت:
 
شهدا الگوی تمام نمای جامعه هستند.آنها با تبعیت از امام راحل و تاسی از مکتب عاشورا و قیام سیدالشهدا به دفاع از نظام وانقلاب پرداختند.
 سردار کمیل کنهسال ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دهه فجر انقلاب اسلامی و ادای احترام به شهدای گرانقدر کشور به بیان خاطره ای از امام خمینی(ره) درباره جنگ پرداخت. 
سردارکمیل کنهسال
وی خاطره خود را اینگونه بیان نمود: روزی که امام خمینی(ره)به عراق تبعید شد،فرزند آیت الله شاه آبادی بزرگ(استاد امام)خدمت ایشان امد و گفت:من در خواب دیدم که تمام نخلهای جنوب ایران سوخته است.این خواب چه معنا میدهد؟و امام در جوابشان فرمود:روزی ابوی گرامیتان به من فرمود:شما(امام)با تاسی و الگو از معارف اهل بیت و مکتب سرخ عاشورا انقلابی در ایران برپا خواهید نمود و در مقابل دشمنان با هجمه زیاد و گوناگون به کشور و جنوب ایران حمله خواهند کرد ولی این را بدانید که شما پیروز خواهید بود.در ضمن همینطور پدرتان به من گفت:یکی از فرزاندان من(آیت الله شاه آبادی) نیز در راه نیز شهید خواهد شد .
 
درادامه مراسم حاج محمدرضا بذری از مداحان مطرح کشور و استان مازندران ضمن ذکرمصیبت در رثای سیدالشهدا و حضرت ابالفضل(ع) و سینه زنی فضای مسجد را کربلایی کرد.
به گزارش گلستان 24 ، در ادامه به رسم یادبود به بسیجیان نمونه لوح تقدیر و جوایز ارزنده ای اهدا شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار