معاون پیش بینی و توسعه هواشناسی گلستان گفت: از فردا با تداوم کاهش دما علاوه بر مناطق کوهستانی استان، در مناطق شهری به ویژه شرق استان بارش برف پیش بینی می‌شود.

بارش برف در گلستان

به گزارش گلستان24؛محمدرضا رحمان نیا معاون پیش بینی و توسعه هواشناسی گلستان با اشاره به پیامد‌های جریانات شمالی گفت: در حال حاضر بارش باران را در شهرستان‌های کلاله، مینودشت، گنبدکاووس، علی آباد کتول و گرگان و برخی از مناطق کوهپایه‌ای استان داریم.

وی ادامه داد: بر اساس الگو‌های پیش‌یابی انتظار داریم از اواسط امروز با توجه به تشدید جریانات شمالی بارش باران را در گستره استان داشته باشیم. به واسطه کاهش دما در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

رحمان نیا افزود: از فردا با تداوم کاهش دما، علاوه بر بخش‌های کوهپایه‌ای و کوهستانی استان در مناطق پایین دست و مناطق شهری به ویژه در مناطق شرقی استان شاهد بارش برف خواهیم بود.

وی گفت: این وضعیت به تناوب تا بامداد روز دوشنبه ادامه پیدا می‌کند و پس از آن با گذر از این سامانه موقتاً شاهد کاهش ابر و ناپایداری خواهیم بود.


رحمان نیا گفت: با توجه به این وضعیت، اختلال در تردد از جاده‌های کوهستانی استان برای امروز تا فردا بعد از ظهر به بعد در جاده‌های مواصلاتی استان پیش‌بینی می‌کنیم.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار