فرماندار شهرستان بندرترکمن گفت: دهکده فرهنگی ورزشی این شهرستان در دهه‌مبارک فجر امسال با برآورد اعتباری ۱۰۰ میلیون تومان در فاز نخست کلنگ‌زنی می‌شود.

احداث دهکده فرهنگی ورزشی در استان

به گزارش گلستان24؛الیاس هیوه‌چی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک‌فجر اظهارداشت: در دهه‌فجر امسال افتتاح و کلنگ‌زنی 40 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در سطح شهرستان پیش‌بینی شده است که از این تعداد 7 پروژه کلنگ‌زنی و بقیه پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: از مجموع پروژه‌های دهه‌فجر امسال در سطح شهرستان بندرترکمن 25 پروژه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 300 میلیون تومان در حوزه عمرانی و 15 پروژه با سرمایه‌گذاری 36 میلیارد و 700 میلیون تومان و با اشتغال 96 نفر در حوزه اقتصادی و اشتغالزا افتتاح و کلنگ‌زنی خواهدشد.

فرماندار بندرترکمن با اشاره به آغاز عملیات اجرایی دهکده فرهنگی ورزشی در دهه‌فجر امسال گفت: این پروژه در فاز نخست با برآورد اعتباری 100 میلیون تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌چنین 2 مدرسه 3 کلاسه و 2 مدرسه 6 کلاسه نیز در دهه‌فجر امسال در سطح شهرستان کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی کانال‌های زهکشی در اراضی بندرترکمن نیز در این ایام آغاز می‌شود.

هیوه‌چی اشاره‌ای هم به پروژه‌های قابل افتتاح در این ایام کرد و افزود: پروژه آب شیرین‌کن شهرستان بندرترکمن با 30 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار و مرغداری 75 هزار قطعه‌ای با 2 میلیارد و 100 میلیون تومان سرمایه‌گذاری  از جمله طرح‌هایی است که در دهه‌فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار