مدیرکل راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: بیش از ۹۰ مورد تسهیلات کم‌بهره خرید خودروی‌سواری به‌منظور نوسازی ناوگان روستایی به متقاضیان پرداخت شد.

به گزارش گلستان24؛مهدی میقانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بخش حمل‌ و‌ نقل مسافری فرصت‌های خوبی دیده شده که از نیمه دوم سال گذشته پرداخت تسهیلات کم‌بهره به روستاییان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: این تسهیلات تا سقف 25 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد و دوره بازپرداخت 5 ساله است که از سوی صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان پرداخت می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: در همین زمینه بیش از 100 پرونده برای متقاضیان تشکیل شده‌است که بیش از 90 نفر تسهیلات خرید خودروی سواری برای توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل مسافری روستایی را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در سطح استان همزمان بحث نوسازی و توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی را در دستور کار داریم و برای خرید مینی‌بوس و خودروهای ون تسهیلاتی با کارمزد 6 درصد و برای نوسازی اتوبوس‌ها تسهیلات 10 درصدی به متقاضیان داده می‌شود.

میقانی در ادامه به قراردادی که با بخش خصوصی به‌منظور ساخت و نصب پل‌های هوایی عابرپیاده در استان گلستان منعقد شده‌است، اشاره کرد و افزود: در محور بزرگراهی در هر نقطه‌ای که سکونتگاه داریم باید پل عابرپیاده هم داشته باشیم.

وی افزود: قراردادی با یک سرمایه گذار بخش خصوصی منعقد شده و قرار است در قبال استفاده از ظرفیت تبلیغاتی پل‌های عابرپیاده، تعدادی پل ساخته و نصب کند که تاکنون سه فقره از این پل ها در محور بزرگراهی استان نصب شده‌است.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار