معاون حمل و نقل گلستان:

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان از کاهش ۴۴ درصدی تلفات جاده‌ای استان در ۲ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

تلفات جاده‌ای در استان گلستان ۴۴ درصد کاهش یافت

به گزارش گلستان 24 ، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، ایوب میرشاهی در جلسه کارگروه ارتقای سطح خدمات مسافربری در ایام تابستان با حضور دستگاه‌های عضو در کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر از کاهش 44 درصدی تلفات جاده ای استان در  دو ماه فروردین و اردیبهشت ماه امسال خبر داد و اظهار داشت: این آمار در بخش موتورسواران 58 درصد و در بخش عابرین پیاده 20 درصد بوده است.

وی افزود: این آمار نتیجه نگاه و تلاش همکاران برای ارتقای ایمنی جاده‌ها و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان بوده است.

تلفات جاده‌ای در استان گلستان ۴۴ درصد کاهش یافت

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به اینکه برای کاهش محسوس آمار تلفات جاده‌ای استان نیازمند همکاری بیش از پیش دستگاه‌های خدمات‌رسان در طرح راهداری تابستانه هستیم، افزود: استان گلستان اقدامات خوبی را برای سفر مطلوب کاربران جاده‌ای تدارک دیده که می‌توان به شناورسازی نرخ جابه‌جایی مسافران، فروش اینترنتی بلیط اتوبوس، فعالیت منظم گشت های نامحسوس و فعالیت‌های لازم در زمینه اطلاع‌رسانی و ارتقاء سطح ایمنی مسافرین در سطح جاده‌های استان اشاره کرد.

میرشاهی، نظارت بر ناوگان مسافربری استان را از فعالیت‌های مستمر اداره کل دانست و گفت: نظارت بر طرح راهداری و سفرهای تابستانی با همکاری مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل مسافری از اقداماتی است که به صورت جدی دنبال می‌شود تا تلفات جاده‌ای استان را در تابستان جاری به حداقل برسانیم.

وی، تعداد ناوگان مسافری استان را 1708 دستگاه و تعداد رانندگان فعال در این بخش را، 3259 نفر نام برد و یادآور شد: در تا بستان سال گذشته بیش از یک میلیون و 45 هزار مسافر از طریق 99 هزار و 689 سفر در استان جابه‌جا شدند.

انتهای پیام/


منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار