مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: ۷۰ دستگاه اتوبوس تاکنون از مقصد استان گلستان به مرز مهران اعزم شده و هم‌چنین تجهیزات ۱۱ موکب استان در کربلا و شهر‌های دیگر نیز با ۴۶ دستگاه انواع کامیون‌ها به مرز ارسال شد.

۷۰ دستگاه اتوبوس از استان گلستان به مرز مهران اعزام شد

به گزارش گلستان 24 ؛مهدی میقانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای حمل و نقل زائران اربعین در استان اندیشیده شده است.

وی افزود: ۷۰ دستگاه اتوبوس تا ساعت ۲۴ شب گذشته از مقصد گلستان به مرز مهران اعزم شده و هم‌چنین تجهیزات ۱۱ موکب استان در کربلا و شهر‌های دیگر نیز با ۴۶ دستگاه انواع کامیون‌ها به مرز ارسال شد.

میقانی بیان داشت: در این میان برخی از برداران اهل سنت نیز کامیون‌های خود را برای اینکار در اختیار قرار دادند که باید از آن‌ها صمیمانه قدردانی کرد. ۵ دستگاه اتوبوس نیز خادمان موکب‌ها را به صورت رایگان جابه جا کردند که نشان‌دهنده حس همکاری و اردات این افراد به اهل بیت (ع) است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به آمار‌های حج و زیارت درباره زائران گلستان اربعین اظهار داشت: طبق اعلام این سازمان ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کردند که پاسپورت ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر برای صدور ویزا ارسال شد.

وی یادآور شد: سال گذشته ۷۸۸ دستگاه اتوبوس از گلستان به مقصد مهران در ایام اربعین خلاصه وضعیت دریافت کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به آمادگی نفرات و تجهیزات برای اجرای طرح راهداری زمستانه اظهار داشت: اورهال ماشین آلات و خریداری شن و نمک انجام و برنامه ریزی‌های لازم برای خدمات‌رسانی مطلوب پیش‌بینی شده است.

وی تأکید کرد: با همه مشکلاتی که با آن رو به‌رو هستیم هدف اصلی ما خدمات‌رسانی مطلوب به مردم بوده و هست.

میقانی با اشاره به ابلاغ تخصیص بخشی از اعتبارات خسارت سیل مردادماه در منطقه دهنه محمدآبادکتول و زرین گل گفت: ۶۵۰ میلیون تومان از محل ماده ۱۰ و ۱۲ برای ترمیم راه‌ها، پل‌ها و ... ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار