فرمانده انتظامی گالیکش از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به 21 فقره انواع سرقت خبر داد.

دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف به 21 فقره انواع سرقت

به گزارش گلستان24؛سرگرد "علی تجری" ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، اماکن دولتی، خصوصی و محتویات داخل خودرو در گالیکش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی و انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت ماموران پلیس آگاهی پس از یک هفته کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، سارق سابقه دار را که اعتیاد شدید به مواد مخدر نیز داشت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرگرد تجری ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه سارق، مقادیر زیادی وسایل مسروقه کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارق در تحقیقات تخصصی و در مواجه با مدارک و اسناد در اختیار پلیس، به 21 فقره سرقت از منزل، اماکن دولتی، خصوصی و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد، گفت: با تلاش و پیگیری پلیس، همه مال باختگان شناسایی و تمام اموال سرقتی کشف شده به آنان مسترد شد و سارق مورد نظر پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گالیکش در پایان با بیان اینکه مردم می توانند با افزایش آگاهی و هوشیاری و توجه به توصیه های پلیس، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند، خاطرنشان کرد: پلیس همواره با تمام توان با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه قاطعانه و قانونی برخورد خواهد کرد./نیروی انتظامی

 

ارسال نظر

آخرین اخبار