مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان گفت: در دهه‌فجر از خانواده‌های ۴۸ شهید فجرآفرین تجلیل می‌شود.

تجلیل از خانواده‌های شهدای فجرآفرین استان گلستان

به گزارش گلستان24؛علی اصغرفاضلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در دهه‌فجر امسال کمیته ایثارگران استان گلستان برنامه‌های متنوعی را به اجرای می‌گذارد که طرح سپاس یکی از این ویژه برنامه‌ها است.

وی افزود: در طرح سپاس از خانواده 48 شهید فجرآفرین که بین سال‌های 42 تا 57 به شهادت رسیدند، تجلیل می‌شود. در این طرح مسئولان با افتخار مهمان خانواده شهدا خواهند بود و از آنها دلجویی می‌کنند.

فاضلی با اشاره به برخی از برنامه‌های این ایام در دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: در کمیته ایثارگران مصوب شده است که جلوس نمادین ورود امام خمینی (ره) از فرودگاه تا گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) گرگان انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها گفت: این مراسم در گلزار شهدای سراسر استان در 19 بهمن ماه با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم پیش‌بینی شده است.

رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر استان گلستان افزود: حضور سخنران در مدارس شاهد با عنوان پیام‌آوران ایثار از دیگر برنامه‌هایی است که با هماهنگی آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

فاضلی بیان داشت: دیدار فرزندان شاهد با ائمه‌جمعه در شهرهای مختلف و برگزاری مسابقات نقاشی از دیگر برنامه‌هایی است که در مدارس شاهد برگزار خواهد شد.

وی گفت: مراسم زنگ انقلاب هم روز شنبه 14بهمن در مدارس شاهد استان گلستان با دستان جانبازان 70 درصد نواخته می‌شود.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار