معاون استاندار گلستان:

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره اینکه برای موفقیت باید مسیر درستی را طی کرد، گفت: تعامل، اعتدال و خدمت صادقته رمز موفقیت مدیران است.

تعامل، اعتدال و خدمت صادقته رمز موفقیت مدیران است/ توسعه بخش مرکزی گنبدکاووس در گرو همکاری دهیاری‌ها با بخشداری است

به گزارش گلستان24؛عبدالقدیر کریمی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان گنبدکاووس که در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد با اشاره طبیعی بودن تغییرات در مناصب دولتی و همه مسوولیت‌ها، اظهار کرد:یکی از محسنات و برتری‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی همین استفاده از ظرفیت همه نخبگان و فرهیختگان و ایجاد فرصت برای همه آنها در راستای خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه امروز احمدرضا آدینه پس از یک دوره تلاش و کوشش بی‌شائبه در بخشداری بخش مرکزی گنبدکاووس که مورد رضایت مردم و مسوولان بوده، جای خود را به رضا باقری یکی از پرسنل با تجربه فرمانداری ویژه شهرستان می‌دهد، افزود: انصافا بررسی‌ها و پایش‌های صورت گرفته از سوی فرمانداری و نهادهای نظارتی نشان از تلاش و پیگیری گسترده احمدرضا آدینه در حوزه توسعه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در بخش مرکزی گنبدکاووس دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه امیدواریم شرایطی فراهم شود که بتوانیم از توانمندی‌ها و تجربیات بخشدار سابق بخش مرکزی شهرستان به خوبی استفاده کنیم، افزود: رضا باقری نیز که به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس منصوب شده است در حوزه ستادی و اجرایی به ویژه در مباحث برنامه‌ریزی و عمرانی تخصص و تجربه فراوانی دارد که می‌تواند به پیشرفت این بخش کمک شایانی کند.

کریمی با تقدیر از اعتماد استاندار محترم و همکاران ستادی استانداری به نیروهای فرمانداری ویژه گنبدکاووس و انتصاب یکی از همکاران این فرمانداری در منصب بخشداری، خاطرنشان کرد: این اعتماد بزرگ و ارزشمند نیازمند پاسخی درخور و شایسته است که قطعا هیچ پاسخی بهتر و شایسته‌تر از خدمت صادقانه به مردم با برنامه‌ریزی و تدوین کارشناسانه گام‌های حرکتی در دوره مدیریت نیست.

وی با ابراز امیدواری برای کسب توفیق الهی در مسوولیت جدید برای رضا باقری به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان گنبدکاووس، ادامه داد: بخش مرکزی گنبدکاووس بزرگترین بخش استان گلستان است که بخشدار محترم با همکاری و بهره‌بردن از نظرات و توانمندی‌های دهیاران و اعضای شوراهای روستاها می‌تواند ظرفیت‌های فوق‌العاده این بخش بزرگ را فعال و پویا کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر لزوم همکاری و همیاری همه مردم و مدیران بخش مرکزی این شهرستان اعم از دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها، گفت: موفقیت تنها از مسیری محقق خواهد شد که همکاری، تعامل، صمیمت و اعتدال در آن مسیر به صورت پیوسته جاری و ساری باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن قرائت و اعطای حکم رضا باقری به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی گنبدکاووس که از سوی استاندار گلستان صادر شده بود با لوح تقدیری از سوی علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان از تلاش‌های احمدرضا آدینه بخشدار سابق بخش مرکزی گنبدکاووس تجلیل به عمل آمد./فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار