معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه آرامش در حوزه آرد و نان در گنبدکاووس برقرار شده، گفت: کیفیت و مرغوبیت نان گنبدکاووس در استان بی‌نظیر است.

کیفیت و مرغوبیت نان گنبدکاووس در گلستان بی‌نظیر است

به گزارش گلستان24، در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان گنبدکاووس با تشکر از اعضای اتحادیه و شرکت تعاونی خبازان در افزایش کیفیت نان، توزیع مناسب و آرامش در فضای ارتباط اعضا در سال جاری، اظهار کرد: خدا را شاکریم که به لطف همت و مدیریت خوب اعضای کارگروه آرد و نان گنبدکاووس فضای آرام و رضایت بخشی را در سطح شهرستان ایجاد کرده‌ایم.

معاون استاندار

وی با بیان اینکه امروز به همت مدیران در گنبدکاووس تهدیدهای افتراق آمیز را به فرصت‌های همدلی، صمیمیت و توسعه کیفیت و مرغوبیت تبدیل کرده‌ایم، افزود: بنده خودم شخصا به کیفیت نان حساس هستم و به صورت مداوم از کیفیت و نحوه توزیع نان در سطح شهرستان گزارش می‌گیرم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه با وجود برخی کاستی‌های طبیعی، همچنان کیفیت نان گنبدکاووس در سطح استان گلستان بی‌نظیر است، خاطرنشان کرد: همه باید با هم تلاش کنیم تا کاستی‌های موجود را با همدلی و احساس مسؤولیت رفع کنیم.

کریمی با ابراز خرسندی از آرامش و همدلی ایجاد شده در بین کارگروه آرد و نان و شرکت تعاونی نانوایان در گنبدکاووس، اضافه کرد: امروز زمانی که شاهد هستیم که در عین اختلاف نظرهای بین افراد، با آرامش، اعتقاد و تکیه با قانون و مصوبات خدمت به مردم به شکل صحیح و کم نقص در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه انتظار من از همه شما مدیران این است که به موضوع کشیک‌های نوروزی، سهمیه‌ها و کیفیت نان توجه کافی کنید، ادامه داد: من به همه شما اعتماد کامل دارم که می‌توانید امسال نوروزی آرام را در این حوزه با رضایت مردم در شهرستان گنبدکاووس رقم بزنید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه باید در سال آتی انتخابات سال 92 را باید با افتخار و باشکوه برگزار کنیم، تصریح کرد: تلاش همه ما باید این باشد که انتخاباتی سالم، قانونی و با صیانت از رای مردم را برگزار کنیم تا مشارکت مردم را با آبرو به رخ دنیا بکشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار