مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از آغاز سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با اکران فیلم « جشن دل‌تنگی » در استان خبر داد.

برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان
به گزارش گلستان24؛دیلم مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: فیلم «جشن دل‌تنگی» به کارگردانی پوریا آذربایجانی اثری در ژانر عاشقانه و درام است که ٤ قصه از گره خوردن روابط آدم‌ها در فضای مجازی را روایت می‌کند.

وی افزود: این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد و بازیگرانی، چون بابک حمیدیان، پانته آ. پناهی‌ها، مینا ساداتی و بهنام تشکر در آن ایفای نقش می‌کنند.

دیلم اضافه کرد: به طور کلی در این جشنواره ١٩ فیلم شامل ١٢ فیلم از گروه سودای سیمرغ، ٢ فیلم از گروه دو سودای سیمرغ و ٥ فیلم کودک و نوجوان در مجموع ٤٦ سانس اکران خواهد شد.

وی در ادامه گفت: سانس‌های اصلی جشنواره در ساعت‌های ١٧، ١٩، ١٩:٣٠ و ٢١ و سانس‌های کودک و نوجوان در دو سالن و در ساعت ١٠ صبح ویژه مدارس و با هماهنگی انجام خواهد شد.

این جشنواره از ١٤ تا ٢٢ بهمن‌ماه در پردیس سینمایی کاپری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند بلیط‌های جشنواره را یا به صورت حضوری در گیشه پردیس سینمایی کاپری و یا از سایت «سینما تیکت» تهیه کنند.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار