معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای گلستان خبر داد

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای گلستان از نصب 51 تابلوی اطلاع‌رسانی در مجاور رودخانه‌های استان تا پایان سال جاری خبر داد.

نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی در مجاور رودخانه‌های استان

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان، سید محسن حسینی اظهار کرد: شرکت آب منطقه‌ای استان نسبت به ساخت و نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی و آموزشی در خصوص بستر، حریم کمی و کیفی رودخانه‌ها در نقاط مختلف مجاور رودخانه‌های استان اقدام می‌کند و به طور مستمر این تابلوها را افزایش می‌دهد و تا پایان سال جاری 51 تابلوی اطلاع‌رسانی در مجاور رودخانه‌های استان نصب می‌شود.
وی تصریح کرد: این اقدام در راستای اطلاع‌رسانی و آموزش به مجاورین رودخانه‌ها و مجاری آبی و حفاظت از جان و مال آنان و نیز حفاظت از رودخانه‌ها  صورت می‌گیرد.
معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وجود این تابلوها برای حفاظت از حد بستر و حریم رودخانه‌های استان به تبع آن حفاظت از جان و مال مجاورین رودخانه و مجاری آبی بسیار ضروری است از تمام شهروندان تقاضا می‌شود که ضمن توجه به محتویات این تابلوها و رعایت موارد مندرج در آن نسبت به حفاظت از این تابلوها اقدام کرده و در صورت مشاهده تخریب تابلو توسط افراد بی‌مسئولیت به امورها و ادارات منابع آب شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار