معاون بانک ملی گلستان:

معاون بانک ملی گلستان از افزایش نصب خودپردازها در سطح استان خبر داد و گفت: برای رفاه حال شهروندان گلستانی نصب خودپردازها در گلستان روز به روز در حال افزایش است.

نصب خودپردازها در گلستان افزایش می‌یابد

به گزارش گلستان24،مهدی شموشکی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برای رفاه حال شهروندان گلستانی روز به روز نصب خودپردازها را در مکان‌های پرتردد استان گلستان افزایش می‌دهیم.

وی تصریح کرد: در مکان‌های پرتردد استان گلستان روز به روز نصب خودپرداز را افزایش می‌دهیم تا مشتریان به راحتی بتوانند انتقال‌وجه، پرداخت قبوض و دریافت وجه را انجام دهند.

* مکان‌هایی که احتمال تردد بالا دارد و تعداد تراکنش زیاد است خودپرداز نصب می‌کنیم

معاون بانک ملی گلستان ابراز کرد: مکان‌هایی که احتمال تردد بالا دارد و تعداد تراکنش زیاد است خودپرداز نصب می‌کنیم تا مراجعه مشتریان به بانک کمتر شود.

شموشکی درخصوص برداشت وجه از حساب ضامن خاطرنشان کرد: بانک‌ها در این زمینه به پیامک‌هایی را برای بدهکاران و ضامن‌ها ارسال می‌کنند و در غیر اینصورت اخطاریه برای آنها فرستاده می‌شود.

وی افزود: گاهی به علت تغییر آدرس منزل در زمان اعطای تسهیلات تا زمانی که اخطاریه برای وی صادر می‌شود متفاوت باشد باعث می‌شود که اخطاریه برگشت داده شود که در اینصورت برداشت به صورت غیرمستقیم مسدود خواهد شد.

* مشتری بانک‌های دیگر می‌توانند به عنوان ضامن در بانک دیگری ضمانت شخص را برعهده بگیرند

معاون بانک ملی گلستان گفت: مسدود شدن وجه در این موارد به ندرت اتفاق می‌افتد و این اقدام برای این است که بدهکار و ضامن برای اطلاع از مسدودشدن وجه خود به صورت حضوری به بانک مراجعه کنند و متصدی بانک به آنها پاسخ خواهد داد.

وی یادآور شد: گاهی اوقات بازنشستگان برای ضامن شدن تمایل ندارند و به طور غیرمستقیم اعلام می‌کنند که نمی‌خواهند ضامن شوند به هر دلیلی نمی‌خواهند وام گیرنده از این موضوع اطلاع داشته باشد که بانک این قضیه را توجیه می‌کند.

معاون بانک ملی گلستان خاطرنشان کرد: مشتری بانک‌های دیگر می‌توانند به عنوان ضامن در بانک دیگری ضمانت شخص را برعهده بگیرند فقط نیاز است که حساب پس‌انداز نزد آن شعبه باز کنند تا اطلاعات فرد در سیستم رایانه ثبت شود.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار