همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر؛

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر ۲۴۰ کمک هزینه ازدواج به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان گلستان اهدا و همایش تجلیل از مساجد شاخص اهل سنت شمال کشور نیز برگزار می شود.

پرداخت کمک هزینه ازدواج به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان

به گزارش گلستان 24؛امروز (18 بهمن) همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی در استان پیش بینی شده است.

 

شعار هفتمین روز از دهه فجر «انقلاب اسلامی؛ اقتدار ملی، آمادگی دفاعی و امنیت» پایدار است. امروز صبحگاه مشترک نیروهای مسلح برگزار شد و همایش ادبی دانش آموزان نیز ساعتی قبل در محل کانون فرهنگی تربیتی طه گرگان آغاز شده است.

 

همایش تجلیل از مساجد شاخص اهل سنت شمال کشور امروز در سالن همایش جامعه المصطفی العالمیه گرگان برگزار می شود. کمیته بسیج اساتید ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان نیز برای امروز همایش اقتدار ملی، آمادگی دفاعی و بازدارنده جمهوری اسلامی را برگزار می کند.

 

همچنین گردهمایی خواهران با موضوع هویت دینی، ترویج فرهنگ و تمدن اسلامی نیز در شهرستان مراوه تپه برنامه ریزی شده و یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی در دبیرستان شهید سهیلی مینودشت برگزار خواهد شد.

 

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر 240 کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان گلستان اعطاء می شود. امروز جشنواره و مسابقات بازی های بومی و محلی نیز در مناطق روستایی و عشایری سطح استان پیش بینی شده است.

 

امروز نیز مطابق روزهای گذشته پروژه های مختلفی در سطح استان با حضور مسئولان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار