استاندار گلستان:

استاندار گلستان با بیان اینکه عزت و امنیت امروز کشور به پشتوانه نیروهای مسلح به دست آمده است، گفت: اقتدار کشور درتنظیم برجام اجازه کم و زیاد کردن آن را به آمریکا نداد.

اقتدار کشور در تنظیم برجام اجازه تحریف آن را به آمریکا نداد

به گزارش گلستان 24؛سید مناف هاشمی صبح چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان، با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب کشور ما در ۴۰ سال گذشته بحران های متعدد زیادی را پشت سر گذاشته و بعید است این کشورها بتوانند بحران های دیگری را به سمت ما بیاورند، اظهار کرد: همانطور که شاهد بودیم رئیس جمهور آمریکا با توجه به موفقیت هایی که ما در تنظیم برجام داشتیم نتوانست در برجام یک خط اضافه یا کمتر کند و این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار گلستان بیان کرد: بهترین و مهمترین دست آورد انقلاب اسلامی امنیت موجود در کشور است که به وسیله نیروهای مسلح به وجود آمده است.

وی افزود: عزت امروز جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه همت و همیت شماست و هیچ دست‌آوردی به این اندازه مهم نیست که در دنیا پرچم جمهوری اسلامی ایران و نام کشورمان در چنین جایگاهی قرار گرفته و تن ابر قدرتان را به لرزه در بیاورد.

هاشمی گفت: دست آوردهای مهمی که ما در هشت سال دفاع مقدس و هشت سال سازندگی داشتیم، توانست جمهوری اسلامی ایران را روی پای خود مستحکم کند و نظام را مستمر و پایدار نگه دارد.

استاندار گلستان اظهار کرد: دست آوردهای ما در حوزه های نظامی، انتظامی و حوزه های مختلف سپاه و نیروهای مسلح از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه روز ۲۲ بهمن تجدید میثاق دوباره با امام شهدا و رهبر معظم انقلاب داریم، ادامه داد: آن چیزی که ما را از کشورهای اطرافمان متمایز کرده است جایگاهی است که در کشور برای ولی فقیه قائل هستیم و همچنین نیروهای نظامی و اجرایی در مسیر ولایت، مقاومت که توام با سازندگی و مسیر توسعه کشور است را دنبال می کنند.

هاشمی افزود: برخی کشورها تلاش می کنند مشکلات مختصری را که در کشورهای دیگر وجود دارد به عنوان شکاف بین ملت تلقی و از آن سواستفاده کنند.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار