بخشدار مرکزی آق قلا گفت : حضور آگاهانه ملت نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و این حضور نشان دهنده این است که مردم همیشه پشتیبان نظام و رهبری هستند.

حضور آگاهانه ملت نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش گلستان24؛اسماعیل آرخی بخشدار بخش مرکزی شهرستان آق قلا در گفتگو با خبرنگاران تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت : ایام‌الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری کردند.

وی افزود : 22 بهمن نیز روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.

آرخی در ادامه گفت : حضور آگاهانه ملت نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و این حضور نشان دهنده این است که مردم همیشه پشتیبان نظام و رهبری هستند از آنجا که ملت ولایتمدار ایران اسلامی با تأسی از آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) و رهبری های داهیانه معمار کبیر انقلاب اسلامی؛ امام خمینی (ره) طومار 2500 ساله رژیم منحوس طاغوت را درهم پیچید و جمهوری اسلامی ایران را شکوهمندانه بنا نهاد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار