ساعت 10 صبح در 42 نقطه گلستان

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از برگزاری راهپیمایی یوم‎الله 22 بهمن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 42 نقطه استان خبر داد و گفت: ساعت راهپیمایی در سراسر استان از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‎شود.

برگزتری راهپیمایی یوم‎الله 22 بهمن در استان

به گزارش گلستان24؛نجیب‎اله تاری صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مسیرهای 42 گانه راهپیمایی یوم‎الله 22 بهمن در مراکز شهرستان‎ها، بخش‎ها و روستاهای بزرگ استان گلستان برگزار می‎شود این راهپیمایی از ساعت 10 صبح همزمان با سراسر استان برنامه‎ریزی شده است.

وی در خصوص مسیر راهپیمایی یوم‎الله 22 بهمن در مرکز گلستان تصریح کرد: راهپیمایی در شهرستان گرگان از چهارراه میدان به سمت خیابان امام خمینی (ره)- میدان شهرداری و چهارراه شهدا خواهد بود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه در مسیر راهپیمایی برنامه‎های متنوع فرهنگی، ایستگاه‎های صلواتی برنامه‎ریزی شده است، افزود: 22 بهمن امسال در مقایسه با سال‎های گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است وحدت مردم بار دیگر دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را ناامید خواهد کرد.

تاری گفت: سخنران محوری این مراسم در مرکز استان منوچهر متکی معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از مردم مومن، ولایتمدار و شهیدپرور استان گلستان خواست تا همانند سال‎های گذشته با حضور در راهپیمایی یوم‎الله 22 بهمن حماسه‎ای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی رقم بزنند.

تاری؛ بصیرت، وحدت و مقاومت ملت ایران را مثال‎زدنی خواند و ابراز کرد: وحدت و انسجام مردم در پشتیبانی از انقلاب اسلامی بر هیچ‎کسی پوشیده نیست و این وحدت به حول و قوه الهی به شکل اقتدارآمیزتری در 22 بهمن امسال به نمایش درخواهد آمد و جهان را خیره می‎کند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار