با ابتکار عمل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان برای دومین سال متوالی گروه خبری فجر متشکل از رسانه‎های مکتوب و مجازی در استان گلستان فعال شد.

گروه خبری فجر در گلستان فعال شد

به گزارش گلستان24،​​ در راستای انسجام‎بخشی فعالیت‎های رسانه‎ای و بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گروه خبری فجر در استان گلستان فعال شد، این گروه خبری متشکل از رسانه‎های مکتوب و مجازی است که تلاش دارد برنامه‎های مردمی و ستادی را به شایسته‎ترین وجه مورد انتظار پوشش دهد.

گروه خبری فجر

با تشکیل ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان گلستان، یک گروه خبری متشکل از فعالان رسانه استان نیز پای کار آمدند تا با یک جریان‎سازی تاثیرگذار خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را رسانه‎ای کنند، گرچه فعالان رسانه در این مسیر پای کار بوده و هستند اما این بار در قالب یک گروه و با توان مضاعف در صحنه حاضر شدند.

ذیل ستاد استانی کمیته‎های 23 گانه تشکیل شده است و در هر شهرستان 17 کمیته رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، سال گذشته کمیته مساجد مردمی‎ترین فعالیت‎ها را در برنامه‎های دهه فجر انقلاب اسلامی به منصه ظهور رساند برنامه‎هایی که به زعم سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از خلاقیت، ابتکار عمل و حضور پررنگ مردم حکایت داشته است.

دبیرخانه ستاد دهه‌فجر استان گلستان در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان استقرار دارد و قرار است در پایان برنامه‎های دهه فجر همانند سال گذشته از سه کمیته برتر، سه ستاد برتر، سه دستگاه برتر تجلیل شود.

رسانه‎ها پیرامون بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آثار خود را در قالب عکس، فیلم، مقاله، خبر، مصاحبه و گزارش و ... تهیه و مستند کنند، این تلاش‎ها یقینا در تحرک و پویایی برنامه‎های این دهه اثربخش خواهد بود.

گروه خبری فجر استان گلستان پس از تشکیل با برگزاری یک نشست خبری با نجیب‌الله تاری سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان رسما فعالیت خود را برای بزرگداشت این ایام آغاز کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار