معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گلستان مطرح کرد

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: امید ورزش گلستان به بانوان ملی پوش استان خود در بازی‌های آسیایی جاکارتا بالا است و تمام تلاشمان را می‌کنیم که این قهرمانان با آمادگی کامل و بدون مشکل وارد مسابقات شوند.

آماده میزبانی از تیم‌های ملی برای برگزاری اردوی آمادگی هستیم

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، زمان زیادی تا آغاز بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا باقی نمانده و بانوان گلستانی نیز همچون مردان ورزشکار این استان سخت در تلاشند تا سهمیه حضور در این رقابت‌ها را برای استان خود کسب کنند.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گلستان با اعلام اینکه با برگزاری جلسات تخصصی برای ملی پوشان بانوان قصد دارد تا از نظر روحی و از نظر آمادگی جسمانی نمایندگان خوبی از استان در جاکارتا داشته باشد گفت: شناسنامه ورزشی قهرمانان استان گلستان که از شانس بالایی برای حضور در بازی های آسیایی 2018 برخوردار هستند را آماده کردیم و قصد داریم تا زمان آغاز بازی ها جلسات تخصصی برای کمک به موفقیت این عزیزان داشته باشیم که در همین راستا اولین جلسه برگزار شده است و البته هدف ما تنها بازی‌های آسیایی نیست بلکه این جلسات برای حضور موفق بانوان در المپیک 2020 توکیو نیز ادامه خواهد یافت.

الهه غیناقی در ادامه گفت: به دنبال حل کردن مشکلات ورزشکاران و مربیان گلستانی هستیم و آنها بدانند که با تمام توان و قدرت و با قول‌هایی که از مدیر کل ورزش و جوانان استان گرفته‌ایم این امکان بوجود خواهد آمد تا بانوان عزیز بتوانند در ترکیب تیم‌های اعزامی به جاکارتا نه تنها حضور داشته باشند بلکه در این آوردگاه مهم قاره کهن خوش بدرخشند.

وی با اشاره به فراهم بودن شرایط استان برای میزبانی از اردو تیم‌های ملی افزود: میزبانی از اردو تیم‌های ملی اعزامی به جاکارتا و سایر رقابت‌های بین المللی می‌تواند به ورزشکاران و مربیان ما کمک کند تا خود را برای حضور موفق در میادین پیش رو آماده کنند.

غیناقی گفت: در طی چند ماه اخیر در استان میزبان اردوی تیم ملی شطرنج و قایقرانی بودیم و امیدوارم در سال آینده نیز میزبان تعداد بیشتری از رشته‌های ورزشی در قالب اردوهای آماده سازی در سطح ملی باشیم.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گلستان در خصوص شانس ورزشکاران و مربیان گلستانی برای حضور در جاکارتا گقت: در دور قبل بازی‌های آسیایی که در سال 2014 و کشور کره جنوبی برگزار شد 6 تن از بانوان گلستانی در این رقابت‌ها حضور داشتند که توانستند به مدال و افتخاراتی هم دست پیدا کنند و در حال حاضر تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا این تعداد بیشتر شود و امیدوارم در فرصتی که باقی است این اتفاق با کمک همه مسئولان بیافتد.

غیناقی تصریح کرد: مریم صامت در تنیس روی میز برای حضور در بازی آسیایی از شانس بالایی برخوردار است، این در حالی است که در رشته کبدی در حال حاضر 6 ورزشکار از گلستان در اردوی تیم ملی که در شهر مقدس مشهد در حال برگزاری است حضور دارندو در سپک تاکرا، دوومیدانی، گل بال، والیبال نشسته و حتی قایقرانی تا این لحظه بانوان گلستانی عملکرد موفقی داشتند و این شانس را برای حضور آنها در کاروان اعزامی تیم‌های ملی کشورمان به بازی های آسیایی 2018 را بالا برده است.

وی بیان کرد: همچنین در رشته‌های متعددی این شانس را داریم که شاهد حضور مربیان و کمک مربیان در کادر فنی تیم‌های اعزامی به این رقابت‌ها باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار