معاون اداره کل ورزش:

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: کسب مدال ورزشکاران زن گلستانی در بازی های آسیایی جاکارتا در دسترس بوده و هموار کننده مسیر افتخار آفرینی در رقابت های المپیک توکیو خواهد بود.

زنان گلستانی برای کسب مدال به رقابت های آسیایی می روند

به گزارش گلستان24؛الهه غیناقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نشست های تخصصی به منظور فراهم کردن شرایط مناسب برای ورزشکاران اعزامی به این رقابت ها از مدتی قبل آغاز شده و امیدواریم نتیجه آن افتخارآفرینی ورزشکاران گلستان در جاکارتا باشد. 
وی بیان کرد: زمان زیادی تا آغاز بازی های آسیایی اندونزی باقی نمانده و امیدواریم دختران ورزشکار استان در مراحل پایانی اردوی تیم های رشته های گوناگون موفق به جلب نظر مربیان شده و در فهرست نهایی نفرات اعزامی به جاکارتا قرار گیرند.
معاون ورزش بانوان گلستان افزود: یکی از برنامه های اداره کل حمایت از ورزشکاران برای تداوم مراحل آماده سازی است تا با آمادگی کامل به مصاف حریفان در مراحل تمرینی و رقبای اصلی در بازی های آسیایی بروند.
غیناقی ادامه داد: هم اینک شناسنامه ورزشی قهرمانان گلستان که دارای بخت بیشتری برای حضور در بازی های آسیایی هستند، آماده شده و امیدواریم با تداوم کمک های موثر در بخش های گوناگون، این ورزشکاران را با روحیه بالا و آمادگی مطلوب روانه آوردگاه بزرگ جاکارتا کنیم. 
به گفته وی؛ دختران ورزشکار گلستان در مسابقات برون مرزی و معتبر پیشین همواره از اعتبار ورزش استان دفاع کرده اند و امیدواریم این نقش آفرینی در مسابقات معتبری چون بازی های آسیایی ادامه یافته و با کسب مدال های خوش رنگ این رقابت ها همراه باشد.
وی به پذیرش میزبانی گلستان از اردوی تیم های ملی رشته های گوناگون نیز اشاره کرد و گفت: میزبانی از اردوی تیم های ملی اعزامی به جاکارتا و سایر رقابت های بین المللی، یکی از عوامل موثر در افزایش انگیزه و اعتماد به نفس ورزشکاران گلستان است که نتیجه آن می تواند بالا رفتن هر چه بیشتر امید برای موفقیت آفرینی در مسابقات مهم باشد. 
غیناقی بیان کرد: هم اینک 6ورزشکار زن گلستانی از آمادگی خوبی برای اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا برخوردار هستند که تلاش می کنیم با افزایش حمایت از آنها و تلاش برای رفع موانع احتمالی، مسیر حضور این ورزشکاران در بزرگترین آوردگاه ورزشی آسیا هموار شود.
به گزارش ایرنا رقابت های آسیایی جاکارتا مرداد و شهریور سال 97 برگزار می شود.
در دوره گذشته بازی های آسیایی که در اینچئون کره جنوبی برگزار شد، 20 ورزشکار رشته های گوناگون از گلستان اعزام شدند که حاصل تلاش آنها، 2 نقره تیمی در کبدی زنان و مردان، 2 طلا در والیبال و والیبال نشسته مردان، یک نقره والیبال نشسته بانوان و یک برنز قایقرانی بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار