2پرواز در تهران نشست

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان گفت: به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و کاهش دید خلبان؛ شب گذشته هشت پرواز ورودی یا خروجی از فرودگاه بین المللی گرگان لغو شد و 2 پرواز در تهران به زمین نشست.

هشت پرواز ورودی یا خروجی از فرودگاه بین المللی گرگان لغو شد

به گزارش گلستان24؛رامین آذری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شرایط جوی ناشی از بارش ها و مه غلیظ شامگاه سه شنبه، دید خلبان را در باند فرودگاه گرگان به کمتر از 400 متر کاهش داده بود. 
وی ادامه داد: در این پیوند پرواز شماره 639 شرکت هواپیمایی آسمان و پرواز شماره 7102 شرکت هواپیمایی کیش از مبدا زاهدان و کیش به گرگان در ساعت مقرر انجام شد، اما به دلیل شرایط جوی نامساعد مرکز گلستان، این 2 پرواز در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست. 
آذری گفت: شب گذشته پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان به شماره 638 به مقصد زاهدان، شماره 637 از مبداء مشهد، شماره 633 به مقصد تهران، شماره 634از مبداء تهران و شماره 635 به مقصد تهران نیز لغو و باطل شد. 
به گفته وی؛ پروازهای شماره 1294 و 1295 شرکت هواپیمایی قشم نیز به دلیل شرایط نامساعد جوی در فرودگاه بین المللی گرگان با مبدا تهران و گرگان باطل اعلام شد. 
وی تصریح کرد: پرواز شماره 7103 شرکت هواپیمایی کیش نیز از فرودگاه گرگان به مقصد جزیره کیش باطل شده است. 
آذری همچنین از مسافران خواست که جهت اطلاع از آخرین وضعیت پرواز خود با شماره تلفن ۱۹۹ و ۰۱۷۳۱۲۲۰۱۹۹ تماس بگیرند. 
باران از روز گذشته در مناطق مختلف گلستان آغاز شد، این بارش ها امروز همراه با ریزش برف در مناطق کوهستانی، پدیده مه و وزش باد ادامه دارد. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار