استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت:‌ در شرایطی که گلستان در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته می‌تواند در سایه همت عالی مهندسان، گلستان به جایگاه واقعی و درخور شأن مردم شریف این استان دست یابد.

دستیابی به جایگاه واقعی توسعه در گلستان با همت مهندسان محقق می‌شود

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان،‌ استاندار گلستان در پیامی روز ملی «مهندس» را به تمامی مهندسان و فعالان این عرصه تبریک گفت و اظهار کرد: مهندسان، به عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادر هستند در رسیدن جامعه به توسعه همه جانبه و پایدار کمک کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، در متن کامل پیام سید مناف هاشمی آمده است:  نامگذاری پنجم اسفند به نام روز «مهندس» در تقویم ملی جمهوری اسلامی ایران و تقارن آن با سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی که یکی از بزرگترین چهره‌های علمی جهان اسلام است، موعدی برای پاسداشت تعهد و تفکر مهندسانی است که توسعه‌ساز و تحول‌آفرین بوده‌اند و با تکیه بر اندیشه‌ و عمل خود جامعۀ امروز بشری را ممتاز و متمایز از گذشته ساخته‌اند.
در این پیام تاکید شد: مهندسان، به عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادر هستند با بهره‌مندی از قدرت تحلیل و تضارب آرا در عرصه‌‌های علمی، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند.
این پیام می‌افزاید: شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم در این برهه تاریخی، مهندسان توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در عرصه سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن به مرحله اجرا در آوردند.
در این پیام آمده است: با توجه به ظرفیت‌های شهری، معماری و مهندسی در استان گلستان به نظر می‌رسد جامعه مهندسان استان می‌توانند نقشی تاثیرگذار در آینده شهرسازی داشته باشند و گذشته تاریخی شهرهای اصیل استان را زنده نگاه دارند.
این پیام تاکید شد: اینجانب ضمن تقدیر از زحمات و خدمات تلاشگران عرصه مهندسی استان، بر این باورم در شرایطی که گلستان در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته می‌تواند در سایه همت عالی مهندسان، گلستان به جایگاه واقعی و درخور شأن مردم شریف این استان دست یابد.

 

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    آیا از مسئولینی که با رابطه و لابی و باندبازی به قدرت میرسند میتوان انتظار کار و تلاش برای مردم را داشت ؟؟؟؟

آخرین اخبار