معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به بارش ها در سطح استان، گفت: در حال حاضر تمامی جاده‌های استان باز و تردد ایمن و روان برقرار است. با توجه به لغزنده بودن برخی از محورها رانندگان با احتیاط تردد کنند.

تمامی محورهای استان گلستان باز است

به گزارش گلستان24؛عادل مصدقی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شب گذشته با توجه به فعالیت سامانه ناپایدار در استان شاهد بارش باران در مناطق دشت و جلگه و بارش برف در برخی از مناطق کوهستانی از جمله درازنو و چهارباغ بودیم.


وی افزود: در این مدت عملیات شن و نمک پاشی در مسیر گرگان به شاهرود در جاده توسکستان انجام شده است.

مصدقی بیان کرد: رانندگانی که قصد عبور از مناطق کوهستانی را دارند، حتما تجهیزات زمستانه از جمله زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به بارندگی شب گذشته در مناطق پایین دست، لغزندگی در سطح برخی از جاده‌ها را داریم که نیاز است رانندگان با سرعت مطمئنه تردد کنند.

وی گفت: 350 نفر نیروی مجرب راهداری در قالب 24 اکیپ راهداری با بکارگیری 160 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و نیمه سنگین و سنگین به صورت شبانه روزی در سطح جاده‌های استان مستقر هستند.

مصدقی خاطرنشان کرد: تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راههای استان گلستان به صورت شبانه روزی آخرین وضعیت راههای استان را به رانندگان عزیز اعلام می‌کند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان همچنین در خصوص دلیل انسداد محور اولنگ –شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، گفت: سیل 8 خرداد سال 93 باعث آسیب به ابنیه فنی و جسم راه در این منطقه شده است. لذا این محور از سال 93 کد انسدادی خورده است.

مصدقی بیان کرد: در حال حاضر اداره کل راه و شهرسازی در حال تعریض و ساخت ابنیه فنی در این محور است.

وی تصریح کرد: تردد برای بومیان منطقه و روستاییان از رامیان تا سه راهی کشکک و رضی مجاز است، ولی ادامه مسیر مسدود است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار