از آذرماه لغایت پنجم اسفندماه جاری

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: از آذرماه لغایت پنجم اسفندماه جاری قریب به 5 هزار و 200 تن شن و نمک‌پاشی در جاده‌های گلستان صورت گرفت.

شن و نمک‌پاشی در جاده‌های گلستان

به گزارش گلستان24؛عادل مصدقی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:  5هزار و 200تن شن و نمک از آذرماه لغایت پنجم اسفندماه جاری مصرفی ما بود و بیش از 560 دستگاه ماشین‌های امداد و نجات برای آنها در مناطق کوهستانی صورت گرفت.
وی تصریح کرد:  اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حوزه راهداری شهرستان‌ها، عملیات برف‌روبی را از تاریخ آذرماه لغایت پنجم اسفندماه جاری حدود 47 هزار کیلومتر باند را انجام دادند و همزمان با بارش برف ما شاهد ریزش سنگ در مناطق کوهستانی از جمله محور خوش‌ییلاق و محور توسکستان و یکسری از محورهای کوهستانی بودیم.
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه وظیفه نگهداری و بهره‌برداری از جاده‌های موجود استان گلستان را برعهده داریم، ابراز کرد: در بحث ساخت و آسفالت، پروژه‌هایی که از زیرسازی آغاز می‌شود در حوزه وظیفه‌مندی اداره‌کل راه و شهرسازی استان گلستان است.
مصدقی یادآور شد: آسفالت جاده خالد نبی و آسفالت جاده سیامرزکوه جزو پروژه‌هایی است که باید ساخته شود ولی قطعا با شرایط جوی که در گلستان حاکم است یکسری از فعالیت‌های ساخت آن جاده امکان‌پذیر نیست.
وی درخصوص روشنایی جاده‌ها در گلستان گفت: روشنایی یک موضوع الزامی برای جاده‌ها نیست در مسیری که خط‌کشی صورت گرفته و علائم و تابلو نصب شده است طبق دستورالعمل ابلاغی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مناطق مسکونی و مناطقی که دارای سه راهی و چهارراه باشد و یا نقاط پرتصادف را بحث ایجاد روشنایی داریم.
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در راستای روشنایی جاده‌ها تلاش می‌کنیم در سنوات گذشته از شرق استان گلستان به سمت تقی‌آباد را روشن کردیم و از تقی‌آباد به سمت شهر قرق در حال اجرایی است و امیدواریم تا عید نوروز این مسیر روشن شود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار