استاندار گلستان گفت: با همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی توانستیم در ارائه تسهیلات به‌سازی و نوسازی به واحدهای تولیدی رتبه چهارم در کشور را کسب کنیم و البته به دنبال ارتقا این جایگاه هستیم.

رتبه چهارم استان گلستان در بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان، سیدمناف هاشمی در شصت‌ودومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهارداشت: میزان تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی بصورت مستقیم از سوی بانک‌ها و نیز با معرفی کارگروه تسهیل به رقم 63 میلیارد تومان رسیده و گلستان در این زمینه رتبه نهم کشور را داراست.

وی افزود: امیدواریم با همراهی بانک‌ها بتوانیم این رقم را تا پایان سال‌جاری به 800 میلیارد تومان افزایش دهیم.

استاندار گلستان یادآورشد: این میزان تسهیلات پرداختی که با نظارت دقیق به واحدهای تولیدی ارائه شده، نویدبخش آن است که در سال آتی شاهد رونق تولید و افزایش اشتغال در جامعه استان خواهیم بود.

وی با اشاره به تحقق 99 درصدی تعهد اشتغال استان که 19 هزار و 400 شغل بوده‌است، خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری مدیریت استان ایجاد 30 هزار شغل برای سال آینده در استان است و اگرچه می‌دانم که گامی بلند است اما برای تحقق آن برنامه‌ها و طرح‌های خوبی پیش‌بینی شده است.

هاشمی یادآور شد: برای تحقق این هدف از تمام ظرفیت‌ها اعم از اعتبارات روستایی، اعتبارات رفع موانع تولید و اعتبارات صندوق توسعه ملی باید استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: در حال‌حاضر همه از جمله دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها همراه حضور سرمایه‌گذاران در استان هستند و این سرمایه‌گذار است که استان را باید به عنوان هدف سرمایه‌گذاری برگزیند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار