استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: برخی از دستگاه های اجرایی استان دلسوز استان نیستند و باید فضای تعامل طوری جلو برود تا از ظرفیت دستگاه قضایی در این زمینه استفاده نکنیم.

برخی از دستگاه های اجرایی گلستان دلسوز توسعه نیستند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ سیدمناف هاشمی، ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان، اظهار کرد: فضای حاکم بر استان حاکی از فضای صمیمی و تعامل نمایندگان قواهای مختلف در استان است.

وی افزود: قوه قضاییه پرچم دار حقوق عمومی و ملجا و محل رسیدگی به مشکلات مردم است، توسعه استان بدون زحمات آن ها محقق نخواهد شد.

هاشمی تصریح کرد: توفیق یک دستگاه در استان فقط منوط به تلاش های آن دستگاه نیست بلکه در گرو تعاملی است که بین همگان اتفاق می افتد.

استاندار گلستان افزود: ۳۹ سال از انقلاب می گذرد و استان توانسته شاخصه های خوبی در کشور به دست آورد.

وی به اقدامات خوبی که در زمینه کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت در استان اتفاق افتاده، اشاره کرد و گفت: کشور بخش مهمی از خودکفایی گندم را مدیون استان است و ما با تولید یک و نیم میلیون تن گندم نقش مهمی در این زمینه دارد.

گلستان رتبه خوبی در برخورداری ندارد

استاندار گلستان بیان کرد: ظرفیت های خوبی در استان داریم اما به لحاظ برخورداری در رتبه های خوبی نیستیم و این در شأن مردم ما نیست.

وی با بیان این که همگان باید در رشد و توسعه استان قدم بردارند، گفت: این کار به تنهایی ممکن نیست و نقش قوه قضاییه هم در این زمینه پررنگ است، آن ها در بخش های مهم از قبیل رفع معارض می توانند به ما کمک کنند.

هاشمی اضافه کرد: در توسعه استان باید مانند یک چرخ با هم حرکت کنیم و راه زیادی تا رسیدن به نقطه مورد قبول مردم داریم.

وی درآمد سرانه استان را نصف کشور عنوان کرد و گفت: فاصله طبقاتی زیادی در استان وجود دارد.

هاشمی، گلستان را ایران کوچک خواند و افزود: با وجود اقلیت های مختلف و داشتن اقلیم گوناگون در امنیت و صلح به سر می بریم و این مرهون تلاش شورای تأمین است.

استاندار گلستان ادامه داد: باز شدن گره های که توسط دادستانی باز می شود توسط دستگاه های اپذیرشجرایی امکان ناپذیر است.

وی گفت: برخی از دستگاه های اجرایی استان دلسوز استان نیستند و باید فضای تعامل طوری جلو برود تا از ظرفیت دستگاه قضایی در این زمینه استفاده نکنیم.

انتهای پیام/

منبع : مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار