کارشناس سلامت روان مرکز بهداشت گرگان:

کارشناس سلامت روان مرکز بهداشت گرگان گفت: برگزاری جلسات خانوادگی باعث تکمیل روابط خانوادگی می‌شود زیرا برقراری جلسات خانوادگی نتایج مطلوب و موثری را در بنیان خانواده خواهد داشت.

برگزاری جلسات خانوادگی باعث ارتقای بنیان خانواده می‌شود/ اعضای خانواده بخشی از وقت خود را صرف صحبت کردن با یکدیگر کنند

به گزارش گلستان24؛مریم شاهینی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: برگزاری جلسات خانوادگی باعث تکمیل روابط خانوادگی می‌شود زیرا برقراری جلسات خانوادگی نتایج مطلوب و موثری را در بنیان خانواده خواهد داشت.

وی برگزاری جلسات خانوادگی را زندگی یک ضرورت دانست و تصریح کرد: ما باید در خانواده قوانینی را وضع کنیم و مشکلات در جلسات خانوادگی مطرح کنیم و در این جلسات هر یک از اعضای خانواده باید بتوانند به راحتی حرف دلشان را بازگو کنند.

کارشناس سلامت روان مرکز بهداشت گرگان ابراز کرد: اعضای خانواده باید بخشی از وقت خود را صرف صحبت کردن و رفع مشکلات یکدیگر کنند و هر یک از اعضای خانواده باید بتوانند با آرامش و به راحتی مشکلات و کدورت‌های خودشان را با یکدیگر در میان بگذارند.

شاهینی خاطرنشان کرد: اعضای خانواده باید در امور اجتماعی و فردی و اقتصادی با یکدیگر مشورت کنند و به افکار و عقاید یکدیگر احترام بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده یک تیم مشترک است که اعضای خانواده تصمیم‌های زندگی‌شان را با توافق یکدیگر می‌گیرند نباید یک نفر بر دیگر اعضای خانواده سلطه داشته باشد باید همه به نوعی در خانواده سهیم باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار