فرماندار گرگان:

فرماندار شهرستان گرگان با اشاره به خطرات چهارشنبه آخر سال و لزوم فرهنگ‌سازی برای مقابله با مواد محترقه خطرساز تصریح کرد: خانواده‎ها مراقب باشند چهارشنبه‎سوری نباید با رفتارهای پرخطر فرزندان‎شان به چهارشنبه‎سوزی تبدیل شود.

چهارشنبه‎سوری نباید با رفتارهای پرخطر به چهارشنبه‎سوزی تبدیل شود/ ناظران بهداشت تحت‎الشعاع برندهای تبلیغاتی قرار نگیرند

به گزارش گلستان24؛سیدعباس حسینی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: چهارشنبه پایان سال متاسفانه با رفتارهای پرخطر از یک سنت بسیار قدیمی به یک سنت صنعتی تبدیل شده است و بسیاری از سودجویان با ابزاری که در اختیار فرزندان و جوانان قرار می‎دهند آسیب‎های جبران‎ناپذیری را بر جای می‎گذارند که شاید تا سادلیان سال جبران‎ناپذیر باشد.

وی با تاکید بر اینکه با مخلان آسایش و آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال برخورد قاطعانه‎ای صورت می‎گیرد، تصریح کرد: کسانی که مخل آسایش جامعه در آخرین چهارشنبه سال می‎شوند تا پایان تعطیلات نوروز مهمان نیروی انتظامی خواهند بود.

فرماندار شهرستان گرگان از مردم خواست تا به بهانه آئین چهار‎شنبه‎سوری، فرصت شروع سال را از دست ندهند و این سنت ساده قدیمی را بدون افراط و تفریط با شادی‎های سالم و مفرح در کنار خانواده خود باشند.

حسینی با اشاره به خطرات چهارشنبه آخر سال و لزوم فرهنگ‌سازی برای مقابله با مواد محترقه خطرساز تصریح کرد: خانواده‎ها مراقب باشند چهارشنبه‎سوری نباید با رفتارهای پرخطر فرزندان‎شان به چهارشنبه‎سوزی تبدیل شود.

وی در خصوص اقدامات تمهید شده برای شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی برای بهره‎مندی از تعطیلات خاطره‎انگیز ابراز کرد: در این راستا کمیته‎های 10 گانه ستاد خدمات سفر نوروز 1397 شهرستان گرگان در بخش‎های مختلف فعال شده است.

فرماندار شهرستان گرگان گفت: اماکن اقامتی و پذیرایی از مسافران نوروزی سلامت جامعه را در برمی‎گیرد بنابراین لازم است با نظارت دقیق مسوولان مرتبط مانع بروز تخلفات احتمالی در این حوزه شد.

حسینی بیان کرد: به مسوولان بهداشت این مسئله مهم را مطرح کردیم که تحت‎الشعاع برندهای تبلیغاتی کالاها قرار نگیرند و نظارت دقیق و کنترل جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت راهیان‎نور ابراز کرد: همه ساله یک سنت خوبی که توانسته تاریخ جنگ و سوابق نظامی را زنده نگه دارد و به نسل‎های بعد منتقل کند راهیان‎نور است و در سال جاری اعزام یک‎هزار و 500 نفر به مناطق عملیاتی جزو برنامه‎های هدف شهرستان گرگان است.

فرماندار شهرستان گرگان همچنین با اشاره به اجرای طرح سیماک «سامانه یکپارچه‌سازی املاک کشور» گفت: این طرح در گرگان به صورت پایلوت اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

حسینی اجرای طرح «سیماک» را در شفاف‌سازی عملکرد مسوولان مهم خواند و ابراز کرد: با توجه به اینکه حدود 27 درصد جمعیت استان گلستان در شهرستان گرگان استقرار دارد باید در خدمات‌دهی به مردم بیش از پیش کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه باید بستر استفاده از بهترین خدمات را با امکانات جدید به منظور رفاه عمومی مردم فراهم کنیم، گفت: فرصت خدمت به مردم باید به بهترین نحو انجام بگیرد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار