فرمانده سپاه گرگان :

فرمانده سپاه شهرستان گرگان گفت: در انتهای سال ۱۳۹۶ و ایام نوروزی از شهرستان گرگان یک‌هزار و ۵۰۰ نفر به مناطق عملیات جنوب کشور و یادمان‌های شهدا در سرزمین نور اعزام می‌شوند.

اعزام ۱۵۰۰ زائر در ایام نوروز از گرگان به اردوهای راهیان نور

به گزارش گلستان24؛سرهنگ سیدعلی مهاجر در جلسه شورای اداری گرگان اظهارداشت: 39 شهید گمنام در شهرستان گرگان داریم و به منظور تکریم این شهدا یادواره شهدای گمنام در روز چهارشنبه 16 اسفند ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام میرزامحمدی در آستان امام‌زاده عبدالله گرگان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد‌:راهیان نور دعوتنامه‎ای از طرف شهیدان است، برخی می‎گویند همت است و برخی آن را قسمت می‎پندارند به راستی کسانی که راهی این سفر می‎‎شوند افرادی دعوت شده هستند و راهیان نور فرصت مغتنمی است که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم و باید از این فرصت بهره بجویم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان به روز ملی راهیان نور در 20 اسفند ماه اشاره کرد و گفت: در این روز در تالار فخرالدین اسعد گرگان از خادمان راهیان نور تجلیل می‌شود.

سرهنگ مهاجر افزود: در انتهای سال 1396 و ایام نوروزی از شهرستان گرگان یک‌هزار و 500 نفر به مناطق عملیات جنوب کشور و یادمان‌های شهدا در سرزمین نور اعزام می‌شود.

وی تاکید کرد‌: ‌همچنین از 27 اسفند تا 10 فروردین به‌ صورت خانوادگی شرایط خدمات در اردوگاه راهیان‌نور گلستان در جنوب تدارک دیده شده و اگر خودروهای شخصی بخواهند به مناطق عملیاتی جنوب و زیارت سرزمین شهدا اعزام شوند از سوی ناحیه گرگان همکاری انجام می‌شود.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار