به مناسبت گرامیداشت روز زن انجام شد؛

به مناسب میلاد حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) و روز تکریم مادران وهمسران شهدا، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان به همراه جمعی از همکاران با خانواده سه شهید گلستانی دیدار کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با مادران شهدا دیدار کرد + تصاویر

به گزارش گلستان24؛به نقل از سایت خبری کمیته امداد، امان اله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اینکه خدمت بی منّت پیام شهدا به مسئولان است گفت: شهدا الگوی استقامت، صبر و نماد مقاومت جامعه آزادی‌خواه و استقلال‌طلب ایران هستند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ شهادت‌طلبی از جایگاه خاصی در دین مبین اسلام برخوردار است افزود: شهدا پهلوانانی هستند که حاصل جانفشانی و ازخودگذشتگی آن‌ها، استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حسین پور احترام به خانواده شهدا را حفظ حرمت خون شهدا دانست و عنوان کرد: گرامیداشت یاد و نام شهدا و حفظ حرمت خانواده‌های شهدا که فرزندانشان را درراه دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام راحل فدا کرده‌اند، وظیفه تک‌تک افراد جامعه و به‌ویژه مسئولان نظام است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با تأکید بر اینکه تلاش خواهیم کرد شرمنده شهدا نباشیم یادآور شد: این جایگاه و منزلتی که اکنون بدان تکیه زده‌ایم، با ریختن خون جوانان و شهدای غیرتمند ایران اسلامی به دست ما رسیده است.

وی با تأکید بر نقش مادران شهدا در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران گفت: جاودانگی انقلاب به‌واسطه نقش زنان و مادران شهدا در جامعه است و هرگز نمی‌توان نقش بی‌بدیل آن‌ها را نادیده گرفت.

گفتنی است، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با مادر شهیدان محمود آقا حسینی، حسن اعتراف و رضا احسن دیدار کرد.

دیدار مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با مادران شهدا1

دیدار مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با مادران شهدا2

دیدار مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با مادران شهدا3

دیدار مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با مادران شهدا4

دیدار مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با مادران شهدا5

دیدار مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با مادران شهدا6

دیدار مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با مادران شهدا7

دیدار مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با مادران شهدا8

دیدار مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با مادران شهدا9

ارسال نظر

آخرین اخبار